یک شنبه 26 بهمن 1399
زمان: 18
دسته: اخبار خوزستان
لینک کوتاه

ظرفیت بخش آی سی یو بیماران کرونایی بیمارستان گلستان اهواز تکمیل شد

رییس بیمارستان گلستان اهواز گفت: ظرفیت تخت‌های بخش آی سی یو ویژه مبتلایان به کرونا، در این بیمارستان تکمیل شده و این موضوع بسیار نگران کننده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز،دکتر میثم معزی بیان کرد: پیک سوم بیماری در خوزستان بسیار خطرناک بوده و روند ابتلا به کرونا در این استان به شدت در حال افزایش است لذا از مردم انتظار داریم که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی افزود: متاسفانه بیشتر مردم همچنان به تردد درون شهری، دورهمی خانوادگی و تجمع در پارک ادامه می‌دهند در حالی که آمار مراجعان به بیمارستان و بستری ناشی از کرونا روز به روز در حال افزایش است.

رییس بیمارستان گلستان اهواز گفت: ظرفیت بیمارستان‌های اهواز در حال تکمیل شدن است و از طرفی کادر درمانی بیمارستان ها به شدت خسته هستند لذا از مردم تقاضا داریم که محافظ سلامتی خود باشند.

وی با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان‌های رازی و گلستان به لحاظ پذیرش بیمار پُر شده افزود: مردم باید نکات بهداشتی را رعایت کنند در غیر این صورت انتظار نداشته باشند که مدام به تخت های آی سی یو در بیمارستان ها اضافه شود.

معزی، با اشاره به اینکه بخش آی سی یو بیمارستان گلستان ارتباطی با دیگر بخش های بیمارستان ندارد گفت: از ۱۴۰ تخت آی سی یو موجود در بیمارستان، حدود ۳۰ تخت مختص بیماران کرونایی است که از سایر قسمت‌های این بیمارستان جدا است.

وی بیان کرد: زنجیره شیوع کرونا، تنها با تغییر در سبک زندگی مردم و رعایت حداکثری پروتکل‌ها قطع می‌شود و نباید تمام امید مردم به توزیع واکسن و یا امکانات مراکز درمانی معطوف شود.

 هم اکنون ۱۰ شهرستان استان خوزستان از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند. 

ورود و خروج خودروها به شهرهای قرمز ممنوع و تردد خودروها از ساعت ۲۱ شب تا سه بامداد در تمامی شهرها ممنوع است.

منبع:ایرنا


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب