دوشنبه 18 اسفند 1399
زمان: 16
دسته: اخبار خوزستان
لینک کوتاه

ارسال نامه و تماس تلفنی نماینده اهواز با وزیر بهداشت

مهندس یوسفی:ضرورت اختصاص فوری ۴۰ هزار دوز واکسن کرونا به خوزستان/کادر درمان و بیماران زمینه ای خوزستان هرچه سریعتر واکسینه شوند/وضعیت است

مهندس مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ضمن ارسال نامه، طی تماس تلفنی با دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان، خواستار اختصاص فوری ۴۰ هزار دوز واکسن به خوزستان شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز،مهندس مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ضمن ارسال نامه، طی تماس تلفنی با دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان، خواستار اختصاص فوری ۴۰ هزار دوز واکسن به خوزستان شد.

با توجه به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در سطح استان خوزستان، ابتلای برخی از هم استانی ها به نوع جهش یافته این ویروس، بحران ۱۱ شهرستان استان خوزستان و در وضعیت قرمز قرار گرفتن این استان، مهندس یوسفی در نامه ای درخواست اختصاص سهمیه ویژه و فوری واکسن را به وزیر بهداشت داد.

به گفته مهندس یوسفی ابتلا و شهادت تعداد زیادی از پزشکان، پرستاران و کادر درمان استان و وجود بیماران زمینه ای، افراد مبتلا به سرطان و بیماری های خاص و بسیاری موارد دیگر بر مشکلات استان افزوده است.

بر همین اساس نماینده اهواز ضمن تقدیر از اختصاص ۵۵۰۰ دوز واکسن به خوزستان، اختصاص ۴۰ هزار دوز واکسن دیگر به منظور جلوگیری از انتشار ویروس جهش یافته و لزوم واکسیناسیون کادر شریف درمان، بیماران زمینه ای، سرطانی و بیماران خاص در اسرع وقت را برای این استان ضروری و حیاتی دانست.
 


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب