پنج شنبه 21 اسفند 1399
زمان: 0
دسته: اخبار خوزستان
لینک کوتاه

با تلاش مهندس یوسفی نماینده اهواز؛

کلنگ آب رسانی به روستای ام الطمیر زده شد

آیین کلنگ زنی آبرسانی به روستای ام الطمیر در بخش مرکزی شهرستان اهواز با حضور مهندس مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی و دکتر حقیقی پور مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز،آیین کلنگ زنی آبرسانی به روستای ام الطمیر در بخش مرکزی شهرستان اهواز با حضور مهندس مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی و دکتر حقیقی پور مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان برگزار شد.

این پروژه برای یک روستا با جمعیت ۶ هزار نفر و افق طرح برای جمعیت ۱۰ هزار نفر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال احداث می شود و منبع تامین آب از تصفیه خانه گروه ملی بوده و دارای ۴ کیلومتر خطوط انتقال لوله است.

گفتنی است پیش از این مهندس یوسفی در تاریخ ۱۲ دی ماه سال جاری، پس از بازدید و بررسی آخرین وضعیت آب شرب این روستا، ضمن پیگیری های فوری و تلاش برای تامین اعتبار و اجرای این پروژه، وعده آن را داده بود.

گفتنی است با اجرای این پروژه علاوه بر تامین کامل آب شرب روستای ام الطمیر، نقش به سزایی بر تقویت آب روستاهای موجود در  پایین دست این روستا دارد.
 


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب