یک شنبه 19 اردیبهشت 1400
زمان: 13
دسته: اجتماعی
لینک کوتاه

ورود و خروج به همه شهر‌ها از ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت ممنوع شد

جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: اعمال محدودیت شامل همه شهر‌ها اعم از قرمز، نانجی و زرد می‌شود. برای ورود خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های زرد و خروج خودرو‌های بومی از شهر‌های زرد ۵۰۰ هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده البته اکنون شهری در وضعیت آبی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز،جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: از ساعت ۱۲ روز‌های ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت ماه ورود و خروج خودرو‌ها به همه شهر‌ها اعم از قرمز، نارنجی و زرد ممنوع شد.

 سرهنگ رسول ابراهیمی در مورد تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا و ممنوعیت از سفر‌های مردم در تعطیلات پیش رو (عید سعید فطر) افزود: پلیس با توجه به پیش بینی‌های دیده شده در تعطیلات پیش رو و امکان سفر مردم به شهر‌ها بویژه شهر‌های مسافرپذیر و شمالی کشور با توجه به وضعیت کرونا، به کمیته امنیتی وزارت کشور پیشنهاد داد که از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه از تردد مردم در شهر‌های مختلف با همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها جلوگیری شود.

جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: از ساعت ۱۲ روز‌های ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت ماه ورود و خروج خودرو‌ها به همه شهر‌ها اعم از قرمز، نارنجی و زرد ممنوع شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ رسول ابراهیمی در مورد تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا و ممنوعیت از سفر‌های مردم در تعطیلات پیش رو (عید سعید فطر) افزود: پلیس با توجه به پیش بینی‌های دیده شده در تعطیلات پیش رو و امکان سفر مردم به شهر‌ها بویژه شهر‌های مسافرپذیر و شمالی کشور با توجه به وضعیت کرونا، به کمیته امنیتی وزارت کشور پیشنهاد داد که از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه از تردد مردم در شهر‌های مختلف با همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها جلوگیری شود.

منبع:فرارو


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب