چهار شنبه 22 اردیبهشت 1400
زمان: 12
دسته: اخبار خوزستان
لینک کوتاه

پیگیری توافق نهایی با وزیر نفت در جذب اعتبارات برای خوزستان

استاندار خوزستان گفت: به صورت جدی پیگیر توافق نهایی با وزیر نفت برای جذب اعتبارات به منظور اجرای طرح‌های اساسی در خوزستان هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز،قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست بررسی مشکلات شهرستان‌های مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا که امروز (۲۲ اردیبهشت‌ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مجموع اعتبارات خوزستان در زمینه‌های مختلفی از جمله ورزش، آب روستایی، سیستم فاضلاب و... حدود ۱۰ هزار و ۲۴۴ میلیارد تومان است که البته این عدد، بدون احتساب اعتبارات بخش مسکن است.

وی افزود: اعتبارات بخش مسکن در زمینه‌های مسکن مهر و مسکن ملی اعتبارات خوبی است. اعتبارات ملی در زمینه پروژه‌های ملی راه، فاضلاب و پروژه‌های ماده ۵۶ نیز منابع خوبی دارند که می‌توان از آن‌ها برای توسعه استان خوزستان استفاده کرد.

استاندار خوزستان گفت: به صورت جدی پیگیر توافق نهایی با وزیر نفت برای جذب اعتبارات به منظور اجرای طرح‌های اساسی در خوزستان هستیم. تفاهم کاملی میان بخش‌های مختلف از جمله سازمان برنامه بودجه و وزارت نفت به عمل آمده و طرح آن نیز آماده است و در حال طی انجام مراحل نهایی است.

سلیمانی‌دشتکی با بیان اینکه منابع اعتباری در خوزستان زیاد است، عنوان کرد: از مسئولان درخواست می‌کنیم پروژه‌ها را در استان اجرایی کنند و منابع نیز به آن‌ها ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: از بسیاری از شهرستان‌های خوزستان بازدید انجام شده و مشکلات آن‌ها در جلسات، پیگیری و بررسی شده است. حتی برای برخی شهرستان‌ها تعداد جلسات بیشتری برگزار شده تا مشکلات، پروژه به پروژه پیگیری و حل شوند.

استاندار خوزستان گفت: با توجه به وجود منابع اعتباری خوب، مدیران نمی‌توانند برای اجرای پروژه‌ها بهانه بیاورند. آن‌ها باید طرح‌ها را دنبال کنند و فرمانداران در شهرستان‌ها بازوی اصلی نظارت بر اجرای پروژه‌ها هستند.

سلیمانی‌دشتکی افزود: فرمانداران باید مصوبه‌های جلسات مربوط به حل مشکلات شهرستان‌های خوزستان را پیگیری کنند تا شاهد اجرایی شدن این مصوبه‌ها باشیم و مشکلات شهرستان‌ها به مرور حل شود.

منبع:ایسنا


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب