جمعه 24 اردیبهشت 1400
زمان: 16
دسته: اخبار خوزستان
لینک کوتاه

نماینده مردم شوش و کرخه خواستار اقدام بین المللی بر علیه رژیم صهیونیستی شد

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی خواستار اقدام مجامع بین المللی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز،محمد کعب عمیر اظهار داشت:فلسطین در ۷۰ سال گذشته در چنگال صهیونیسم اسیر شده و با توجه به افزایش جنایات آنها اقدام بین المللی و لازم الاجرا علیه این رژیم توسط مجامع بین المللی و جهانی ضروری است.

وی با اشاره به کشته شدن تعداد زیادی از مردم مسلمان فلسطین به خصوص کودکان  و مردم بی دفاع و مظلوم افزود: حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان و جنایت‌های آنها در کشتار غیرنظامیان و هتک حرمت مکان‌های مقدس مسلمانان در قدس اشغالی غیرقابل تحمل است.

وی با بیان اینکه قدس قبله اول مسلمانان جهان  است افزود: رژیم صهیونیستی از آغاز شکل گیری اقدام به کشتار مسلمانان فلسطینی کرده و نه تنها مورد خشم و محکومیت جوامع بین المللی قرار نگرفته که توسط برخی حامیانش تشویق نیز شده است.

نماینده شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اتفاقات اخیر در خاورمیانه و کشته شدن بسیاری از مسلمانان و به فراموشی سپردن حقوق مردم فلسطین، ضروری است تا مسلمانان و آزادگان جهان با ابراز نارضایتی  از سیاست های رژیم صهیونیست و حامیانش، از حقوق انسانی مردم فلسطین حمایت کنند.

کعب عمیر همچنین عنوان کرد: این جنایت بشری به دست رژیمی انجام گرفته که مورد حمایت دولت های مدعی حقوق بشر و دموکراسی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند «مسئله‌ی فلسطین، مسئله‌ی اول دنیای اسلام است» تاکید کرد: اقدام بین المللی و لازم الاجرا بر علیه رژیم صهیونیستی توسط سازمان ها و مجامع بین المللی  و به طور خاص شورای امنیت ملل متحد برای مقابله با تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی ضروری است.

نماینده  مردم شوش و کرخه درمجلس شورای اسلامی در پایان خواستار پایان دادن به کشتار مردم مظلوم فلسطین شد و خاطرنشان کرد: موقع آن رسیده که مسلمانان در برابر جنایات این رژیم جعلی و کودک‌ کش متحد شوند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.
منبع:ایرنا



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب