سه شنبه 28 اردیبهشت 1400
زمان: 13
دسته: اخبار خوزستان
لینک کوتاه

برگزاری تجمعات انتخاباتی بر اساس رنگ بندی شهرستان‌ها انجام می‌شود

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: برگزاری هرگونه اجتماعات انتخاباتی در موعد قانونی بر اساس رنگ بندی قرمز، نارنجی و زرد شهرستان‌های استان انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز،ولی اله حیاتی روز سه شنبه در قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان در استانداری اظهار داشت: تاکنون ۱۱۵ هزار نفر در استان واکسینه شده اند و در حال حاضر واکسیناسیون سالمندان در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به اینکه در گام دوم تعداد بیشتری را نیز واکسن می زنیم، نیاز به پشتیباتی بین بخشی تمام دستگاه‌ها داریم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی برای فعالیت کسبه و صنوف الزامی است و با کسانی که پروتکل ها را رعایت نکنند برخورد می‌کنیم.

وی افزود: تمام تمهیدات آزمایشگاهی و قرنطینه ای به قوت خود در مرزهای دریایی باقی است و مرزهای زمینی استان همچنان به روی مسافران بسته است.

حیاتی گفت: تخلیه و بارگیری کالاها در بنادر توسط دستگاه های پیشرفته انجام می شود و کار تست گیری از خدمه و سرنشینان کشتی ها به طور ویژه در حال انجام است.

حیاتی به رعایت پروتکلهای بهداشتی در حین برگزاری امتحانات دانش آموزان تاکید کرد و گفت: درزمینه اجرای پروتکل ها در زمان برگزاری امتحانات نظارت ویژه‌ای خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری تجمعات انتخاباتی در زمان شیوع کرونا افزود: با تجمعات غیرقانونی برخورد  می شود زیرا تبلیغات نامزدها باید در موعد قانونی انجام شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان افزود: تخلفات کرونایی نیز در زمان انتخابات رصد می‌شود و با کسانی که خلاف پروتکل های بهداشتی اجتماعاتی برپا کنند، برخورد می‌شود.

در حال حاضر ۱۶ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی و ۱۱ شهرستان زرد هستند.

منبع:ایرنا


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب