سه شنبه 28 اردیبهشت 1400
زمان: 23
دسته: اخبار خوزستان
لینک کوتاه

بخشدار فتح المبین خبر داد:

روستای"حسن گرگ"برق دار شد

با همت و پیگیری های نماینده مردم شهرستان شوش و کرخه عملیات برق رسانی به روستای حسن گرگ از توابع بخش فتح المبین شوش انجام گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز،"خالد لطیفی مجد" بخشدار بخش فتح المبین با اعلام خبر اتمام عملیات برق رسانی به روستای حسن گرگ توضیح داد: به شکر خدا پس از گذشت سالها با همت و پیگیری های محمد کعب عمیر، بخشداری بخش و ریاست اداره برق شهرستان شوش روستای "حسن گرگ" از روستاهای هم مرز با استان ایلام برق دار شد.

"لطیفی مجد" در این خصوص ادامه داد: اهالی این روستا به علت نداشتن کد عشایر و محروم بودن از نعمت آب و برق امکان سکونت در این روستا را نداشتند که پس از روی کار آمدن "محمد کعب عمیر" نماینده مردم شوش و کرخه با پیگیری های فراوان و همکاری اداره برق شهرستان، خوشبختانه این روستا صاحب کد سایت عشایری، آب و برق شد.

بخشدار فتح المبین خاطرنشان کرد: در دوره های قبل چاه آب در این روستای محروم حفر شده بود منتهی تجهیز نبودن آن مشکلاتی را فراهم ساخت که امسال با همکاری ریاست اداره برق شوش سیستم برقی آن با نصب ترانس، پایه و شبکه راه اندازی شد تا در روزهای آتی پرسنل زحمتکش اداره آبفا شبکه آبی این روستا را تکمیل کنند.

وی در پایان نیز با اشاره به اهمیت شوراها در توسعه و عمران شهر و روستاها توضیح داد: برای اولین بار امسال شاهد انتخابات در روستای حسن گرگ خواهیم بود تا در آینده با تعیین دهیار خدمات عمرانی و اجرایی روستا بر اساس ضوابط و مقررات کل بخش انجام شود.


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب