جمعه 14 خرداد 1400
زمان: 11
دسته: اخبار خوزستان
لینک کوتاه

پارکینگ کجاست …

یک کارشناس ارشد مدیریت شهری می گوید : احداث پارکینگ در شهر اهواز نقش مهمی در کاهش ترافیک در هسته ی مرکزی شهر خواهد داشت .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز،یک کارشناس ارشد مدیریت شهری می گوید : احداث پارکینگ در شهر اهواز نقش مهمی در کاهش ترافیک در هسته ی مرکزی شهر خواهد داشت .

روزبه احمدی گفت : در حال حاضر در شهر اهواز که یکی از شهرهای پرتردد در کشور به شمار می آید شاهد کمبود جای پارک یا همان پارکینگ خودرو می باشیم .
حال آنکه همین پارکینگ هایی هم که در شهر وجود دارد برخی از آنها سقف ندارند و رو باز  خودرو ها را در گرمای بالای ۵۰ درجه سانتی گراد در خود جای می دهند که همین امر هم خود یک معضل است .
این کارشناس ارشد مدیریت شهری افزود: در هسته ی مرکزی شهر اهواز بخصوص در خیابان های سلمان فارسی ، طالقانی ، شریعتی و دیگر نقاط به دلیل نبود پارکینگ مناسب و استاندارد شاهد ترافیک های سنگین بر اثر پارک دوبل خودرو ها هستیم که این مشکل چندین سال است برای شهروندان اهوازی تبدیل به معضل شهری شده است .
وی اضافه کرد : احداث پارکینگ های طبقاتی سرپوشیده میتواند از ترافیک ،افزایش مصرف سوخت ،اتلاف وقت شهروندان ،آسیب به زیبایی شهر و موارد دیگر جلوگیری کند .
روزبه احمدی اظهار داشت : در مناطق مختلف شهر اهواز که تردد مردم و جمعیت آن مناطق بیشتر هست به نسبت باید تعداد پارکینگ ها نیز افزایش پیدا کند زیرا با افزایش جمعیت می بایست در طراحی ها ،آینده نگری را هم لحاظ کرد تا در آینده شهروندان با مشکل پارک خودرو مواجه نشوند.
این کارشناس ارشد مدیریت شهری در پایان گفت : امید آنکه با روی کار آمدن جوانان متخصص و نوآوری و اجرای طرح های نو این معضلات شهری نیز تا حد چشمگیری کاهش پیدا کند .



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب