سه شنبه 25 خرداد 1400
زمان: 11
دسته: اخبار خوزستان
لینک کوتاه

ثبت احوال و دفاتر پیشخوان تا پایان رای‌گیری، آماده تحویل شناسنامه‌اند

مدیرکل ثبت احوال خوزستان گفت: افرادی که از قبل از ۱۸ خردادماه امسال مفقودی شناسنامه خود را اعلام کرده‌اند حتی در روز انتخابات می‌توانند برای دریافت شناسنامه جدید به ادارت ثبت احوال مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز،مصطفی امانی‌پور اظهار کرد: متقاضیان تعویض شناسنامه تا ۱۸ خردادماه امسال، می‌توانند از ۲۵ خردادماه به بعد به محل ثبت تقاضای خود اعم از دفاتر پیشخوان یا ادارات ثبت احوال مراجعه کنند و شناسنامه خود را تحویل بگیرند.

وی افزود: افرادی که از قبل از ۱۸ خردادماه امسال مفقودی شناسنامه خود را اعلام کرده‌اند حتی در روز انتخابات می‌توانند برای دریافت شناسنامه جدید به ادارات ثبت احوال مراجعه کنند.

مدیرکل ثبت احوال خوزستان بیان کرد: در خصوص دریافت کارت ملی هوشمند نیز کسانی که پیامک دریافت کرده یا در دو روز آینده دریافت کنند، به محل ثبت‌نام یا به آدرس ذکرشده در پیامک، برای دریافت کارت ملی مراجعه کنند.

امانی‌پور که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان که فرآیند تعویض شناسنامه را انجام می‌دهند تا پایان زمان رای‌گیری دایر و آماده تحویل شناسنامه به مردم هستند.
منبع:ایسنا



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب