چهار شنبه 26 خرداد 1400
زمان: 12
دسته: اخبار خوزستان
لینک کوتاه

استاندار خوزستان: صندوق رای در هیچ شرایطی تعطیل بردار نیست

استاندار خوزستان با بیان اینکه صندوق رای در هیچ شرایطی تعطیل بردار نیست ، گفت: امید است انتخابات پیش رو با مشارکت همگانی مردم انتخابات باشکوهی باشد نظام جمهوری اسلامی به راحتی به دست نیامده است که به راحتی از آن فاصله بگیریم و قهر کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز و به نقل از کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات خوزستان ، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان باوی بیان کرد: این نظام خونبهای صدها هزار شهید است و در پیروزی انقلاب اسلامی ، هم درهشت سال دفاع مقدس و هم در صیانت و پایداری این نظام شهدای زیادی تقدیم شده  است.

سلیمانی افزود: امام خمینی (ره) اعتقاد عمیقی به اسلامیت همراه با جمهوریت داشتند و می گفتند" جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر" و این جمله بسیار پرمعنا و مفهوم است.

استاندار خوزستان با اشاره به تقدیم ۲۵ هزار شهید از خوزستان در دفاع مقدس بیان کرد: آنقدر حضور مردم برای حضرت امام (ره) مهم بود که می فرمودند میزان رای مردم است، برگزاری فوری همه پرسی برای تعیین نظام حکومتی بلافاصله پس از پیروزی انقلاب هم موید این اعتقاد ایشان است ، لذا  صندوق رای هیچگاه و در هیچ شرایطی حتی در شرایط جنگ و بمباران تعطیل نشد.

وی  اظهار داشت: ما به عنوان خدمتگذاران مردم و مسوولان استان موظف به بی طرفی کامل در انتخابات هستیم؛ رسالت ما در ۲ حوزه برگزاری باشکوه انتخابات و تضمین سلامت انتخابات متمرکز است که این کار را به نحو احسن و با قدرت انجام خواهیم داد.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: همه ما به عنوان عضوی از جامعه موظفیم به خاطر عظمت نظام و صیانت از کشور و جلوگیری از خطر دشمنان حضوری گسترده در پای صندوق ها داشته باشیم.

استاندار خوزستان اظهار داشت: مردم در بسیاری از صحنه ها حاضر هستیم اما هیچ حضوری به اندازه حضور در صحنه انتخابات اهمیت ندارد و باید سعی کنیم با مشارکت در این صحنه کشور و نظام را تقویت نماییم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه امسال برگزار می شود.

منبع:ایرنا


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب