پنج شنبه 27 خرداد 1400
زمان: 15
دسته: اخبار خوزستان
لینک کوتاه

روند افزایشی بستری بیماران کرونا در جنوب غرب خوزستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از روند افزایشی آمار بستری بیماران مبتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز، دکتر شکراله سلمان‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته از ۲۶۳ نمونه گرفته‌شده در جنوب غرب خوزستان، ۱۲۱ مورد جدید مثبت قطعی ابتلا به کرونا داشته‌ایم که ۵۵ نفر مربوط به آبادان، ۴۱ نفر مربوط به خرمشهر و ۲۵ نفر مربوط به شادگان بوده‌اند.

وی افزود: از این ۱۲۱ مورد مثبت جدید، ۱۰۳ نفر موارد سرپایی ابتلا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به روند افزایشی بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان گفت: روز گذشته ۴۱ نفر بستری و ۲۸ نفر نیز بهبود یافتند و از بیمارستان ترخیص شدند. متاسفانه دو مورد فوتی شامل یک نفر از آبادان و یک نفر از خرمشهر داشتیم. در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان ۲۰۹ نفر هستند.

سلمان‌زاده بیان کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تاکنون ۱۹۲ هزار و ۹۶۰ مورد بوده که ۱۲۱ هزار و ۶۶ نفر از این تعداد بستری و ۹ هزار و ۷۶۶ نفر پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: از این تعداد مراجعات به مراکز نمونه‌گیری تا امروز تست ۳۳ هزار و ۶۴۰ مورد از مراجعه‌کنندگان مثبت بوده است که ۱۵ هزار و ۷۳۷ نفر از این تعداد مربوط به آبادان، ۱۰ هزار و ۴۵۸ نفر مربوط به خرمشهر و ۷ هزار و ۴۴۵ نفر مربوط به شادگان بوده‌اند.

 منبع:ایسنا



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب