جمعه 28 خرداد 1400
زمان: 15
دسته: اخبار خوزستان
لینک کوتاه

حضور پرشور مردم پای صندوق‌هاپاسخ دندان شکنی به دشمنان است

استاندار خوزستان گفت: امروز حضور پرشور مردم پای صندوق های رای پاسخ محکم و دندان شکنی به دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز،قاسم سلیمانی دشتکی جمعه پس از حضور در شعبه اخذ رای ۱۹۷ و ۱۹۸ واقع در حسینیه ثارالله اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم استان با حضورشان باز حماسه ای بزرگ خلق کردند و نشان دادند در حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور حرف اول را می زنند. 

وی افزود: این مردم همانطور که در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به طور کامل در صحنه حضور داشتند و حافظان اصلی تمامیت ارضی کشور و حامیان اصلی نظام جمهوری اسلامی بودند امروز نیز صبح اول وقت قبل از ساعت هفت به پای صندوق ها آمدند.

استاندار خوزستان گفت: جمعیت در برخی از شعب بسیار زیاد است و حضور مردم به سرعت در حال افزایش است، این موضوع نشان دهنده میزان مشارکت بالای مردم است.

وی افزود: عوامل اجرایی نیز تا صبح اول وقت بیدار بودند تا مشکلات شعب برطرف شود که تقریباً تمام شعب ما بدون حادثه و امنیتی به کار خود ادامه می‌دهند.

سلیمانی دشتکی گفت: تا ساعت ۱۲ شب شعب ما باز هستند و بعد از ساعت ۱۲ کسانی که در داخل شعبه هستند، می توانند رای دهند بنابراین از مردم تقاضا می کنم در اول وقت رای خود را به صندوق بیندازند.

وی افزود: امیدوارم انتخابات امسال در شان و شوکت نظام جمهوری اسلامی باشد و این حضور پرشور پاسخ قدرتمندانه ای به دشمنان و به ویژه آمریکا باشد.

منبع:ایرنا


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب