شنبه 26 تیر 1400
زمان: 23
دسته: اخبار روز
لینک کوتاه

نماینده مردم اهواز در مجلس:

دولتمردان نالایق منافع ملی را به خطر انداختند/ سوء مدیریت در منابع آب خوزستان

نماینده مردم اهواز گفت: واقعیت این است که ما به این دولت اعتماد نداریم و در ادامه پیگیری‌ ها برای احقاق حقوق مردم خوزستان از طریق مجلس و قوه قضاییه موضوع رسیدگی به اقدامات مدیران بی‌کفایت دولتی را دنبال خواهیم کرد.

بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز ؛ عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مردم استان مشکل بزرگی به نام کم‌آبی دارند، دو میلیون اصله نخل به دلیل سوء مدیریت وزارت نیرو و وزارت کشور و سازمان محیط‌ زیست در معرض از بین رفتن قرار گرفت و انتظار داریم مدیران دولتی در کنار مردم خوزستان قرار گیرند و دلایل این ناکارآمدی‌ها را توضیح دهند.
یوسفی ادامه داد: دولتمردان در هشت سال گذشته کاری انجام نداده‌اند و آن بلا را سر برق آوردند و بازهم مردم خوزستان در گرمای ۵۵درجه متحمل سختی‌های فراوان شدند. امروز آقای روحانی موظف است جواب مردم را بدهد.

وی تصریح کرد: واقعیت آن است که ما به‌عنوان نماینده هیچ پاسخی برای مردم نداریم، سوء مدیریتی که در منابع آب خوزستان اتفاق افتاده، واقعا فاجعه است. به نظر می‌رسد هدف دولت از این بی‌عملی کاملا مشخص است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: آنها‌ می‌خواهند همان بلایی را که سردریاچه ارومیه آوردند برسر خوزستان بیاورند. دریاچه ارومیه که با این بی‌کفایتی‌ها به دریاچه نمک تبدیل شد.

جالب این‌که عاملان این قضیه، ستاد ملی احیای دریاچه ارومیه راه انداختند و هزاران میلیارد پول برای آن هزینه کردند و اما دریغ از اقدامات مؤثر.

وی افزود: در روستاهای استان خوزستان، وزارت نیرو برای تهیه یک لوله عنوان می‌کند پولی در بساط ندارد اما چگونه است برای انتقال آب از خلیج‌فارس چندهزار میلیارد پول هزینه می‌کنند.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: واقعیت این است که ما به این دولت اعتماد نداریم و قطع به‌یقین در ادامه پیگیری‌ها برای احقاق حقوق مردم خوزستان از طریق مجلس و قوه قضاییه موضوع رسیدگی به اقدامات مدیران بی‌کفایت دولتی را دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: مردم به دولت آقای رئیسی امیدها بسته‌اند و انتظار این است انتخاب مدیران در استان‌ها براساس نگاه بخشی نباشد و چهره‌های مؤثر، قوی، لایق و کارآمدی انتخاب شوند.



اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب