یک شنبه 27 تیر 1400
زمان: 12
دسته: اخبار مجلس
لینک کوتاه

خوزستان گرفتار دولتی بی تدبیر و ناامید شده است

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما مردم خوزستان گرفتار دولتی بی تدبیر و ناامید شدیم که هر دو چشم خود را بر روی خوزستان بست و نمک بر زخم‌هایمان پاشید.

سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان امروز در صحن علنی مجلس اظهار کرد: خدا شما را نمی‌بخشد چرا که مردم را آزرده کردید تا جایی شک کردند و بوی فتنه را احساس کردند.

وی افزود: خوزستان فرزند دلیر ایران، جانباز انقلاب، مرزداری وفادار و مصداق عزت، شرف و غیرت است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: خوزستان همان استانی است که امام راحل فرمودند خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد. دولت‌ها برای ما خوزستانی‌ها بجای خاطره‌ساز بیشتر خطرساز بودند و بجای آنکه مشکلاتمان را برطرف کنند بر دردهایمان افزودند.

وی ادامه داد: و اینک گرفتار دولتی بی‌تدبیر و ناامید هستیم که هردو چشم خود را بر روی خوزستان بست و نمک بر زخم‌هایمان پاشید.

سید محمد مولوی تصریح کرد: روحانی مصداق دقیقی از بی عهدی و بی مسوولیتی نسبت به خوزستان است و باید از روزی بترسد که آه مادران دل شکسته و مردم روستاهای خسارت دیده خوزستانی دامانش را می‌گیرد و محیط زندگی‌اش را همانند محیط زیست خوزستان تباه خواهد کرد.

وی بیان کرد: آه مظلومیت نخل‌های زنده بگور شده و اشک عشایر زجر کشیده خوزستان کابوس زندگی‌اش خواهند شد.

مولوی بیان کرد: آقای به اصطلاح حقوقدان از بی توجهی‌ات سیل و گرد وغبار میهمان خانه‌هایمان و بیکاری و رکورد شاخص‌های زندگی‌مان بی آبی و خشکی قاب تصویر طبیعت‌مان شد اما هیچ‌گاه رنگ و لعاب چهره‌ات را فراموش نکردی چراکه خوزستان برایت معنا نداشت.

وی اذعان کرد: ما مردم خوزستان به احترام نظام مقدس کشورمان شرافت را مراعات و حرمت را محترم شمردیم.



اخبار پربیننده

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب