سه شنبه 05 مرداد 1400
زمان: 22
دسته: اخبار خوزستان
لینک کوتاه

ماهی کارون تشنه است/آب نرسد هزاران ماهی تلف می شوند/با مانع تراشی مشکلات تولید حل نمی شود/ضرورت توجه ویژه به سرمایه گذاران بخش خصوصی

مدیرعامل شرکت ماهی کارون بر حمایت از سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: شرکت ماهی کارون برای تولیدات کشاورزی، دامداری و پرورش ماهی به آب نیاز دارد و در صورت عدم تخصیص آب، کشاورزی نابود و هزاران ماهی و حتی دام در شرکت تلف می شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز، ناصر مزرعاوی امروز یکشنبه(۲۷ تیرماه) با بیان اینکه شرکت پرورش ماهی کارون در سال ۱۳۶۸ در مساحت ۹۱۶ هکتار توسط کشت و صنعت کارون احداث شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال ۱۳۹۶ ما پس از تصدی شرکت، آن را از حالت تک قطبی خارج کرده و اقدام به کشت گندم، کلزا، شلتوک، نخل و راه‌اندازی دامداری سنگین و سبک در کنار کار پرورش ماهی کردیم.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که برخی از بیرون برای شرکت ایجاد می کنند متاسفانه از ۱۳ اردیبهشت سالجاری تاکنون اجازه ورود به شرکت را نداشته ام. 

مزرعاوی با بیان اینکه عدم ورود مدیرعامل به شرکت، سبب افزایش مشکلات و همچنین عدم رفع نواقص موجود در شرکت شده است، ادامه داد: کشت و صنعت و بانک کشاورزی هیچگونه اقدام مثبتی برای شرکت نکردند و تنها نماینده ای در مجموعه مستقر کردند که عملا کار خاصی انجام نمی دهد.


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب