دوشنبه 18 مرداد 1400
زمان: 18
دسته: خبر شهر
لینک کوتاه

پيام تبريك عليرضا عالی پور سرپرست شهرداري اهواز به مناسبت قهرماني فولاد خوزستان در جام حذفی

عليرضا عالی پور سرپرست شهرداری اهواز به مناسبت قهرمانی فولاد خوزستان در جام حذفی پيام تبريكی را به شرح ذیل صادر کرد:

فوتبال در خون خوزستانی هاست و قهرماني در فوتبال تنها بهانه ای ست كه هر چند سال يكبار مردم خوزستان خصوصا اهوازي های عزيز را به شادی و پایکوبی در جشنی همگانی می كشاند.

از سالهای دور كه شاهين و جنوب بودند و صنعت نفت آبادان تا استقلال اهواز و سپس فولاد و نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان همواره هر یک در برهه هايی از تاريخ ، شادي و نشاط را بواسطه نتایج هیجان انگیزشان برايمان به ارمغان آورده اند.
اگر چه درخشش حضور ستاره های خوزستانی در تیم ملی چند سالیست که رو به افول نهاده ولیکن با اين قهرماني فولاد در جام حذفي آن هم در آغاز هزاره جديد مي توان خوشبين و امیدوار بود كه ستاره های خوزستانی در آسمان كشور بار ديگر خواهند درخشید.

در روزهايي كه پاندومی كرونا ، شادي را از مردم اهواز ما گرفته است ،اين قهرمانی دلچسب واقعا مردم را به شادی مشترك وا داشته است تا به آينده همچنان اميد داشته باشيم، اميد افتخار آفرينی از سوی فرزندان اهواز بر بام قلل افتخار ايران عزیز .


اینجانب وظیفه خود می دانم این قهرماني ارزشمند را به محضر مردم عزيز اهواز و جوانان برومند خوزستانی و بویژه به بازیکنان، مربیان، کادر سرپرستی و مدیریتی و پیشکسوتان فولاد خوزستان تبریک عرض نمایم.

آرزومندم كه اين مدالها در آغاز هزاره جديد برای شهر اهواز نیز خوش يمن بوده تا ما هم با افتخار از داشتن چنين قهرمان هاي ارزشمندی با روحیه ای مضاعف بتوانيم در توسعه شهر اهواز كوشا باشيم.
به اميد قهرماني های بيشتر برای خوزستان عزيز

عليرضا عالی پور
سرپرست شهرداری اهواز



اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب