پنج شنبه 08 مهر 1400
زمان: 9
دسته: اخبار خوزستان
لینک کوتاه

تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری و ایثارگران را پیگیری می کنیم/با افتخار خود را نیروی شهرداری می‌دانم

مهندس مجتبی یوسفی در آیین گرامیداشت روز آتش نشانی با اشاره به اینکه خودم را یک نیروی شهرداری می دانم و به آن افتخار می کنم، اظهار کرد: در روز آتش نشان (هفتم مهر ماه) یاد 18 شیرمرد آتش نشان که در پالایشگاه آبادان جان شریف خود را برای اطفای حریق تقدیم کردند، گرامی می داریم.
وی با اشاره به اینکه حادثه پلاسکو را فراموش نمی کنیم، افزود: آتش نشانان با بذل جان خود به مردم ثابت کردند که همیشه کنار آنها هستند؛ آتش نشانی اهواز نیز در کرونا، سیل و حوادث مختلف برای خدمات رسانی به مردم در صحنه حاضر شدند.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: تلاش مجمع نمایندگان خوزستان بر این بوده که در مورد تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری وزارت کشور را مکلف کردیم تا ظرف سه ماه آیین نامه اداری استخدامی شهرداری ها را ارائه دهد.

مهندس یوسفی با اشاره به پیگیری برای تبدیل وضعیت ایثارگران ادامه داد: البته در یک جنگ فرسایشی قرار گرفتیم که بخشی از آن به دلیل جابجایی دولت و عدم انجام این کارها بود.

وی عنوان کرد: باز هم پیگیر اجرایی شدن کامل این مصوبات مجلس هستیم، به سختی کار می کنیم و هرگز ناامید نمی شویم.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نیروی عملیاتی و به ویژه آتش نشانی یعنی همیشه و در 30 سال خدمت باید آماده به کار باشند و خانواده آنها در این سختی ها همیشه همدل و همراه هستند.


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب