چهار شنبه 12 آبان 1400
زمان: 18
دسته: اخبار خوزستان
لینک کوتاه

آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس خوزستان از ۱۵آبان ماه وجود دارد

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مدارس آموزش متوسطه اول و دوم استان خوزستان از روز شنبه ۱۵ آبان ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز، کوروش مودت روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح سه طرح آموزشی در آبادان اظهار داشت: کلاس های حضوری مدارس متوسطه اول و دوم تا نیمه دوم آبان ماه با هماهنگی مدیران مدارس و اخذ مجوز از اداره های آموزش و پرورش برپا می شوند.

وی افزود: برای مدارس ابتدایی نیز از اول آذرماه طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی اقدام می شود. بر این اساس کلاس‌ها به صورت تلفیقی و ترکیبی(حضوری و استفاده از برنامه شاد) و بر مبنای تراکم دانش آموزی تقسیم بندی می‌شوند.

مودت بیان داشت: کلاس های حضوری مدارس مناطق روستایی و عشایری کم جمعیت به اضافه پودمان‌های مهارتی و هنرستان‌ها از اول مهر ماه آغاز شده و مابقی نیز بر مبنای تراکم ممکن است یک یا ۲ روز در هفته آموزش حضوری داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به طرح واکسیناسیون دانش آموزان گفت: بر اساس سامانه سیب تاکنون ۷۳ درصد جمعیت دانش آموزی این استان واکسن دریافت کرده اند.

مودت گفت: بر مبنای مصوبه ستاد ملی کرونا ارائه کارت واکسیناسیون از سوی دانش آموزان و معلمان برای حضور در مدارس الزامی است.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است.

منبع:ایرنا


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب