شنبه 15 آبان 1400
زمان: 19
دسته: اخبار خوزستان
لینک کوتاه

فرزند خوزستان،معاون سازمان محیط زیست کشور شد

معاون رئیس جمهوری در حکمی دکتر نورالله مرادی را به عنوان سرپرست معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد.
به گزارش هشت امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، متن حکم دکتر سلاجقه خطاب به مرادی به شرح زیر است:

«جناب آقاي نورالله مرادي

با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت "سرپرست معاونت آموزش و مشارکت‌ های مردمی" منصوب می‌شوید. 

 امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به "عدالت محوری" "روحیه انقلابی" "مردم داری" "پاکدستی و فساد ستیزی" "قانون مداری" "مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

 توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

گفتنی است، مرادي فارغ التحصيل دانشگاه تهران در مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد و دكتري از دانشگاه تربيت مدرس است .از سوابق وی مي توان به قائم مقامي معاونت آموزش و پژوهش دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام، مديركل ارزيابي صدا سازمان صدا و سيما، مديركل برنامه ريزي حوزه رياست سازمان صدا و سيما ، مدير كل طرح و برنامه در سازمان صدا و سيما ، قائم مقام حوزه رياست صدا و سيما ،مدير گروه فرهنگ شبكه راديويي جوان ، مديركل روابط عمومي و امور رسانه سازمان حفاظت محيط زيست و... اشاره كرد.


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب