یک شنبه 07 آذر 1400
زمان: 15
دسته: اخبار خوزستان
لینک کوتاه

استاندار خوزستان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا تاکید کرد؛

نباید دچار عادی انگاری شویم / اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار واکسیناسیون / لزوم نصب تهویه در مدارس

استاندار خوزستان گفت: شناسایی واریانت های جدید نشان می‌دهد در کنار واکسیناسیون باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و دچار عادی‌انگاری نشویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان دکتر صادق خلیلیان روز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: در حال حاضر سیاست‌های ملی به سمت بازگشایی مدارس و زندگی عادی در حال حرکت است.

وی افزود: با توجه به فاصله ۴ درصدی پوشش واکسیناسیون در خوزستان نسبت به میانگین کشوری در دوز اول سرعت واکسیناسیون در استان خوزستان باید افزایش یابد.

خلیلیان اظهار داشت: باید تاخیر در واکسیناسیون جبران شود؛ البته بخشی از این مساله مربوط به واکسیناسیون دانش‌آموزی یعنی تفاوت جمعیت دانش‌آموزی و افراد ۱۲ تا ۱۸ ساله است.

استاندار خوزستان یادآور شد: تاثیر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنترل بیماری و مرگ و میر بسیار زیاد است و اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از واکسیناسیون بالاتر است.

خلیلیان ادامه داد: شناسایی واریانت های جدید نشان می‌دهد در کنار واکسیناسیون باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و دچار عادی‌انگاری نشویم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: مدارس با جمعیت زیاد دانش‌آموزی که امکان ابتلا و همه‌گیری کرونا در این بیشتر است باید نصب تهویه را در اولویت قرار دهند.

خلیلیان تاکید کرد: آموزش و پرورش خوزستان باید در روند اعطای مجوز بازگشایی مدارس، سرعت عمل داشته باشد و تا ۱۵ آذرماه، بیشتر مدارس مجوز بازگشایی را اخذ کنند



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب