پنج شنبه 16 دی 1400
زمان: 20
دسته: اخبار مجلس
لینک کوتاه

یوسفی در تذکر شفاهی:

در موضوع حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی حواسمان به قشر مستضعف باشد

نماینده مردم اهواز در مجلس تأکید کرد: در بودجه سال آینده و در موضوع حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی حواسمان به قشر مستضعف، بازنشستگان و کارگران شریف باشد تا سفره آنها کوچک‌تر نشود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز، مجتبی یوسفی در جلسه علنی  مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: ایام شهادت حضرت زهرا (س) اولین مدافع حریم امامت و ولایت که مصادف شده است با ایام شهادت دو بزرگمرد را تسلیت می‌گویم.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی مبدع مکتب سلیمانی بود و سرمایه اجتماعی کشور را با در کنار مردم مهربان بودن، ایجاد کرد. دو سال از شهادت این بزرگمرد گذشته است ولی هنوز داغش تازه است و نشان می‌دهد هر کسی که در کنار آرمان‌های واقعی انقلاب و نظام باشد، مردم دوستدار او هستند.

یوسفی با اشاره به ایام رحلت علامه مصباح تأکید کرد: ایام رحلت علامه مصباح که مدافع اصلی ولایت فقیه بود و در مقابل تفکر لیبرال ایستادگی کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم مطرح کرد: آقای روحانی واکسن را وسیله رسیدن به هدف سیاسی خود قرار داد و آن را به FATF و برجام مرتبط کرد در حالی که در دولت سیزدهم در مدت 4 ماه حدود 120 میلیون دز واکسن تزریق شد و 180 میلیون دز واکسن وارد کشور شده است، پس این نگاه باید در موضوعات مختلف، حل مشکلات اقتصادی مردم جاری شود.

وی با اشاره به موضوع آبگرفتگی‌ها در کشور تأکید کرد: آبگرفتگی قصه پرغصه استان‌های جنوبی از جمله خوزستان، بوشهر، بندرعباس، سیستان و بلوچستان است، انتظار می‌رود دولت آقای رئیسی و وزارت نیرو اقدامات عاجل در این زمینه انجام دهند.

یوسفی با اشاره به بودجه سال آینده مطرح کرد: در بودجه سال 1401 در بحث حذف ارز 4200 تومانی حواسمان باید به قشر مستضعف، بازنشستگان، کارگران شریف باشد که سفره آنها کوچکتر نشود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به توجه بیشتر به سازمان هلال احمر گفت: با توجه به مشکلات هلال احمر باید در بودجه منابعی را لحظا کنیم چرا که هلال احمر در صف مقدم بحران‌ها است و موضوع تبدیل وضعیت نیروهای هلال احمر باید مورد توجه قرار گیرد



اخبار پربیننده

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب