شنبه 16 بهمن 1400
زمان: 14
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

سیدحسن خمینی: بدون عجله باید تصمیمات شجاعانه گرفت

تولیت حرم مطهر و مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، با بیان اینکه سیاست خارجی حوزه اعتماد صد درصدی نیست، گفت: جایگاه مسئولیت، جایگاه تصمیمات شجاعانه است؛ بنابراین باید بدون عجله تصمیمات شجاعانه گرفت و به کسانی که مسئولیت دارند اعتماد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز به نقل از ایرنا،  حجت‌الاسلام سید حسن خمینی روز شنبه در مراسم تجدید میثاق وزیر و مدیران ارشد وزرات امور خارجه با آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران، با خوش‌آمدگویی به وزیر و مدیران ارشد وزرات امور خارجه، گفت: کسی در عمق دشمنی دشمنان در شرق و غرب از ابتدای انقلاب، تردیدی ندارد. البته آمریکا در رأس دشمنان است.

تولیت حرم مطهر و مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) ادامه داد: رهبر معظم انقلاب چند سال قبل تعبیر «دست چدنی زیر دستکش مخملی» را در مورد آمریکا به کار بردند. البته دست ما فولادی است و با دست چدنی دشمنان خرد نمی‌شود، اما گول دستکش مخملی را هم نمی‌خوریم.

سید حسن خمینی، سیاست خارجی را حوزه اعتماد صد در صدی ندانست و افزود: بدون عجله باید تصمیمات شجاعانه گرفت. جایگاه مسئولیت، جایگاه تصمیمات شجاعانه است.  باید به کسانی که در جایگاه مسئولیت هستند، اعتماد کرد.

وی یادآور شد: همه کسانی که دوستدار مملکت هستند باید به مسولان وزارت امورخارجه و مذاکره کنندگان اعتماد کنند.



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب