دوشنبه 18 بهمن 1400
زمان: 11
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان: سختی‌ها و دشواری‌ها از سوءمدیریت است

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه سختی‌ها و دشواری‌ها از سوءمدیریت است گفت: هر کجا مسئولی دلسوزانه کار کرده موفق بودیم و موفقیت نیروهای مسلح نیز از این جهت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در جمع رزمندگان تیپ زرهی حضرت حجت(عج) با تبریک حلول ماه مبارک رجب اظهار داشت: خداوند سراسر این ماه را سرشار خیر و برکت قرار داده است.

 نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه رجب ماه ولایت، شعبان ماه رسالت و رمضان شهر الله است، عنوان کرد: تمام ایام سال برای خودسازی است اما این سه ماه ویژه هستند و اگر‌ انسان بتواند کار کند واقعا ویژه می باشد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه نماز برای انسان ترازو و میزان سنجش خود انسان است، افزود: نماز حافظ همه ارزش‌ها است، همه ارزش ها اگر در یک تسبیح باشند، نماز به عنوان یک عمل مانند دیگر اعمال نیست، بلکه نقش نخ تسبیح را دارد.

موسوی فرد با اشاره به اینکه در سال 1357 در عرصه پیکار با طاغوت بیرون از وجود خود موفق بوده و توانستیم تمام لشکریان طاغوت را بیرون بیاندازیم، ادامه داد: در عرصه جهاد اصغر را خوب عمل کردیم اما طاغوت درونم را خوب بیرون نریختیم.

وی در پایان با بیان اینکه سختی‌ها و دشواری‌ها به دلیل سوء مدیریت است، تصریح کرد: هر کجا یک مسئول دلسوزانه کار کرده موفق بودیم و موفقیت نیروهای مسلح نیز از این جهت است.

منبع:تسنیم


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب