پنج شنبه 21 بهمن 1400
زمان: 14
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز حضوری برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی خوزستان گفت:ویژه برنامه راهپیمایی یوم الله الاکبر ۲۲بهمن ماه در اهواز به صورت حضوری و خانوادگی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز ، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا قربانی در خصوص آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: براساس آخرین تصمیم وزارت کشور و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و ابلاغ آن به استان‌ها راهپیمایی در شهرهای با رنگ بندی قرمز به صورت خودرویی و موتوری و در سایر شهرها با رنگ بندی آبی، زرد و نارنجی به صورت مردمی برگزار می‌شود. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان داشت: ویژه برنامه راهپیمایی یوم الله الاکبر 22بهمن ماه در اهواز به صورت حضوری و خانوادگی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

قربانی تصریح کرد:این راهپیمایی عظیم از میدان مولوی«فلکه سه گوش»، اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان به سمت مصلا مهدیه امام خمینی«ره» اهواز برگزار می شود.

وی در پایان گفت:پس از راهپیمایی آئین نماز جمعه به امامت حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار خواهد شد، هم اکنون نیز در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری این آئین هستیم.



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب