جمعه 22 بهمن 1400
زمان: 17
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه مسئولان را سنگین تر کرد

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: با وجود تحریم و فشار دشمنان علیه ایران اسلامی، مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور گسترده ای داشتند که این موضوع وظیفه مسئولان را سنگین تر کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد روز جمعه در آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز اظهار داشت: مهمترین پیامی که این راهپیمایی به جهانیان مخابره می کند این است که هیچ اراده ای بالاتر از اراده خداوند نیست.

وی افزود: در آن دوران، دشمنان تلاش می کردند جمهوری اسلامی محقق نشود اما اراده خداوند و مردم غالب بر آن اراده ها شد و امروز میزان حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پرشورتر از سال های گذشته است.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه مسئولان باید هر ساله خدمت خود به مردم را افزایش دهند گفت: مردم خوزستان و به ویژه شهرستان اهواز بار دیگر با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن به وظیفه انقلابی خود عمل کردند.

وی افزود: ملت ایران با هر نوع نگاه و سلیقه ای، در پشتیبانی از نظام اسلامی همواره حضور گسترده ای داشته و دشمنان به خوبی از این موضوع آگاه هستند.

موسوی فرد گفت: این حضور پرشور مردم با همه مشکلات، مبارک و میمون است و جای سپاسگزاری دارد. انقلاب اسلامی ایران، نهضتی بزرگ، شکوهمند و تاثیرگذار است و امروزه برای بسیاری از ملل جهان چراغ راه زندگی است.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن به ما آموخت که در مبارزه با دشمنان اسلام، فقط باید بر خدا تکیه کرد گفت: ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی پس از گذشت چهل و سه سال از پیروزی انقلاب بار دیگر در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ضمن نمایش اتحاد ملی و انسجام اسلامی، نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در ۳۰ شهرستان و ۴۰ بخش خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم برگزار شد.

منبع:ایرنا


اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب