جمعه 22 بهمن 1400
زمان: 17
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

امام جمعه خرمشهر:پیروزی انقلاب اسلامی در ایران یک معجزه بود

امام جمعه خرمشهر گفت: انقلاب اسلامی سراسر هم در پیروزی و تداوم انقلاب معجزه بود لذا دستاوردهای انقلاب و پیشرفت ها باید برای نسل آینده تبیین شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز، حجت‌السلام محمدجواد عادل‌پور در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجدجامع خرمشهر اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تمام سرنوشت ایران در امور اقتصادی و سیاسی در دست آمریکا بود و گفتمان حاکم بر ایران توسط آنها دیکته می‌شد.

وی گفت: در زمانی که مشت آهنین حاکمیت استبدادی اجازه نفس کشیدن به مخالفان نمی داد و تمام کشورها تحت سیطره ۲ گروه قدرت شرق و غرب بود انقلاب اسلامی با فریاد الله اکبر ریشه رژیم پهلوی را سوزاند.

امام جمعه خرمشهر ادامه داد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان داخلی و خارجی دست به دست هم دادند تا انقلاب اسلامی شکل نگیرد و پس از آن با فتنه، جنگ تحمیلی و جنگ نرم و تحریم‌ها قصد داشتند تا به کشور ضربه بزنند.

حجت الاسلام عادل‌پور بیان داشت: حضور مردم در صحنه سیاسی در همه شرایط جوی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی جز معجزه چیز دیگری نمی تواند باشد.

امام جمعه خرمشهر گفت:بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در هرجا انقلابی عمل کردیم موفق بودیم و آنجایی که انقلابی عمل نکردیم ناموفق بودیم بنا بر این حلال مشکلات موجود انقلابی‌گری است.

حجت الاسلام عادل‌پور افزود: امروز در خرمشهر نارسایی و مشکلات بسیاری داریم که  مشخص است و در این چند سال گذشته مدیریت انقلابی عمل نکرده است و ما از ریاست جمهور خواستاریم که نگاه به خرمشهر بلکه به استان خوزستان انقلابی باشد.

وی با اشاره به سفر اخیر وزیر کشور به خرمشهر گفت: یکی از تصمیم‌های وزیر کشور در سفر به خرمشهر برداشتن دژ نظامی بر رودخانه اروند است و تمام مسئولان ذیربط لازم است پیگیری کنند و اگر اعتباراتی در این خصوص در نظر گرفته شد و مردم خرمشهر نیز نظارت دقیقی بر اعتبارات داشته باشید.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به افتتاح پروژه‌های در دهه فجر در خرمشهر همچون اسکله‌های گردشگری افزود: امید است با افتتاح اسکله‌های گردشگری مردم بتوانند از ظرفیت‌های این اسکله‌ها و رودخانه کارون استفاده کنند.

منبع: ایرنا


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب