جمعه 22 بهمن 1400
زمان: 17
دسته: گزارش ویژه
لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان خوزستان: جبران عقب‌ماندگی‌ها در حوزه زیرساختی دغدغه اصلی مردم است

فرمانده سپاه استان خوزستان گفت:زیرساخت‌های مربوط به اشتغالزایی دغدغه اصلی جوانان و خانواده‌ها است، امیدواریم که با حرکتی محکم و جهادی این مسیر بلند را کوتاه کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز، سردار حسن شاهوارپور در آئین افتتاح بهره‌برداری از 89 پروژه عمرانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: امیدواریم که با افتتاح این پروژه‌ها گامی اساسی در زمینه رفع نیازهای مردم برداریم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان با بیان اینکه جبران عقب ماندگی‌ها در حوزه زیرساختی دغدغه اصلی مردم است، عنوان داشت: زیرساخت‌های مربوط به اشتغالزایی دغدغه اصلی جوانان و خانواده‌ها است، امیدواریم که با حرکتی محکم و جهادی این مسیر بلند را کوتاه کرده و این موارد را برطرف کنیم؛ البته  با توجه به نگاهی که رئیس جمهور به خوزستان دارند، باید شرکت‌های ملی وظایف خود را در خوزستان انجام دهند.

سردار شاهوارپور افزود: انقلاب اسلامی در این 42 سال که گذشت خدمات بسیار زیادی انجام داده است و اگر فرصت بود که بتوانیم این خدمات را با صدها سال دوران حکومت‌های موروثی در همه زمینه مقایسه کنیم، می‌بینیم که در بخش آموزش، خدمات زیرساخت‌ها و ... عقب افتادگی بسیاری داشتیم.

تحت زعامت مقام معظم رهبری از این مشکلات فراوان عبور کنیم اما لازمه کار این است که با حرکتی جهادی و همه جانبه تلاشهای خود را مضاعف کنیم تا این مسیر را هر چه سریعتر بپیماییم.

بنا بر این گزارش، آیین افتتاح و بهره برداری از 89 پروژه عمرانی با اعتبار 6132 میلیارد تومان و آغاز اجرایی 142 پروژه عمرانی به اعتبار 1696 میلیارد تومان امروز با حضور صادق خلیلیان، استاندار خوزستان و حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

منبع:تسنیم


اخبار پربیننده

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب