جمعه 29 بهمن 1400
زمان: 22
دسته: صنعت
لینک کوتاه

معاون استاندار خوزستان: نوار حفاری‌ها در اهواز با سرعت بیشتری ترمیم شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز ترمیم حفاری‌ها در کلانشهر اهواز با همکاری بین بخشی دستگاه‌های مربوطه بخصوص شهرداری و شرکت آبفای استان باید با سرعت بیشتری انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز ، محمد خانچی اظهارداشت: عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی متعددی از جمله ترمیم شبکه فاضلاب و همچنین معابر شهری در کلانشهر اهواز در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها باید با سرعت بیشتری در دستور کار دستگاه‌های اجرایی مربوطه قرار گیرد، افزود: اجرای طرح‌های زیباسازی، آراستگی محیط، جمع آوری ضایعات و بهبود سیمای شهر در راستای سلامت شهروندان در کلانشهر اهواز باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

خانچی توجه به مناطق محروم شهری و همچنین رفع مشکلات و ترمیم حفاری‌ها در این بخش از محلات را ضروری دانست و گفت: هماهنگی‌های لازم برای بسیج امکانات و ماشین آلات مورد نیاز برای نخاله برداری و جاروکردن انجام شده است.

وی لکه‌گیری خیابان‌های شهر را با هدف روانسازی ترافیک، چاله‌زدایی و بهبود روکش آسفالت از جمله شاخص‌های ایجاد رضایتمندی عمومی در بین شهروندان دانست و افزود: ضروری است که اهواز به عنوان مرکز استان در آستانه سال جدید از منظر شهری مطلوبی برخوردار باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بیان کرد: این اقدامات به طور قطع در کاهش حوادث و سوانح رانندگی در شهر موثر هستند.

بر اساس این گزارش، به واسطه اجرای طرح‌های اصلاح شبکه فاضلاب شهر اهواز، کارگاه‌های متعددی در این کلانشهر فعال هستند که بخشی از آنها در آستانه تکمیل قرار دارند.

منبع:ایرنا


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب