دوشنبه 02 اسفند 1400
زمان: 14
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

خطیب‌زاده: درباره تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا، تفاهماتی داشتیم

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه درباره تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا اظهار داشت: بازدشت اتباع ما به بهانه دور زدن تحریم‌ها توسط آمریکا و متاسفانه با مداخله و همراهی برخی کشورهای اروپایی انجام شده و برای ما اولویت داشته و مذاکرات و گفت‌وگوها جدی بوده و تفاهماتی داشتیم و امیدواریم طرف مقابل آماده اجرایی کردن این گفت‌وگوها باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز ، سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه درباره تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا اظهار داشت: یکسری اتباع ما هستند که تابعیت مضاعف دارند و جرایمی را مرتکب شدند و دادگاه صالحه در ایران به آنها رسیدگی و احکامی صادر شده است و به خاطر تابعیت مضاعف درخواست‌هایی را آمریکا و چند کشور اروپایی درخواست‌هایی داشت.

او در نشست خبری امروز خود گفت:  اجازه ندادیم مسائل گفت‌وگوها در وین بر سرنوشت انسان‌ها تاثیر بگذارد. بازدشت اتباع ما به بهانه دور زدن تحریم‌ها توسط آمریکا و متاسفانه با مداخله و همراهی برخی کشورهای اروپایی انجام شده و برای ما اولویت داشته و مذاکرات و گفت‌وگوها جدی بوده و تفاهماتی داشتیم و امیدواریم طرف مقابل آماده اجرایی کردن این گفت‌وگوها باشد.

منبع:انتخاب


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب