دوشنبه 02 اسفند 1400
زمان: 14
دسته: صنعت
لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار خوزستان:

با متخلفان بازار با جدیت برخورد خواهیم کرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه با متخلفان حوزه بازار با جدیت برخورد خواهیم کرد، گفت: اصناف می‌توانند بازوی ادارات دولتی باشند و به کنترل و نظارت بازار کمک کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز ، آقارضا فتوحی در پایان نشست تنظیم بازار خوزستان که امروز، ۲بهمن ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موضوعات اساسی در بحث تنظیم بازار، نظارت بر عرضه مواد غذایی و مایحتاج مردم است.

وی با بیان اینکه بخشی از مباحث در حوزه تنظیم بازار به وزارت جهاد کشاورزی و بخشی به وزارت صمت مربوط است، افزود: مباحثی مثل نان، برنج، شکر، مرغ و گوشت و... به وزارت جهاد کشاورزی مربوط است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: گزارش‌های سازمان‌های صمت و جهاد کشاورزی از وضعیت بازار خوزستان امیدوارکننده است.

فتوحی با بیان اینکه مشکلی در بحث عرضه و تولید مرغ در استان وجود ندارد، عنوان کرد: خوشبختانه در بحث مرغ مشکل خاصی وجود ندارد و جوجه‌ریزی خوب انجام شده است. همچنین در بحث دیگر محصولات مثل برنج، شکر و روغن مشکلی نداریم و وضعیت خوب است.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که در زمینه تامین مایحتاج مردم به ویژه در ایام عید و ماه مبارک رمضان مشکلی وجود نداشته باشد و همه اقدامات لازم مثل خریداری و ذخیره سازی برخی از اقلام نیز انجام شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: برنامه این است تا رصد و ارزیابی بیشتری به ویژه در بحث نانوایی‌ها داشته باشیم زیرا قیمت نان، سراسری است و در این زمینه باید کیفیت، زمان کار نانوایی‌ها و قیمت آن را به صورت ویژه کنترل کنیم.

فتوحی با بیان اینکه با متخلفان حوزه بازار با جدیت برخورد خواهیم کرد، اظهار کرد: اصناف می‌توانند بازوی ادارات دولتی باشند و به کنترل و نظارت بازار کمک کنند. همچنین مردم نیز موارد را گزارش دهند و به عنوان یک مطالبه به ویژه در بحث نان موارد تخلف را اطلاع دهند.

منبع:ایسنا


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب