یک شنبه 08 اسفند 1400
زمان: 11
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

کنترل نسبی موج کرونا در خوزستان / فعالیت حضوری تمامی مراکز آموزشی

استاندار خوزستان از کاهش تعداد بیماران مبتلا به کرونا نسبت به دو هفته گذشته در استان خبر داد و گفت: وضعیت بیماری در کنترل نسبی قرار گرفته و روند مراجعه افراد به مراکز درمانی و ابتلا در خوزستان کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز ، صادق خلیلیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: در آستانه نوروز و اعیاد و مناسبت‌های پیش رو، موج کرونا تحت کنترل نسبی قرار گرفته و در دو هفته گذشته، موارد ابتلا تقریبا هر هفته ۳۰ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: در مجموع می‌توان گفت سیر بیماری رو به کاهش است و تحت کنترل درآمده است.

استاندار خوزستان بیان کرد: همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی در جامعه رعایت شوند. کنترل و رعایت محدودیت‌های هوشمند بسیار ضروری است. همچنان توصیه می‌شود مردم از مهمانی‌های خانوادگی پرهیز شود.

وی گفت: رئیس جمهور امروز صراحتا اعلام کرد که فعالیت دانشگاه‌ها باید حضوری باشد. واکسیناسیون اساتید و دانشجویان تقریبا کامل است بنابراین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانشگاه‌ها، مدارس و حوزه‌های علمیه به صورت حضوری فعال خواهند بود. با توجه به این‌که ممکن است کودکان زیاد به پروتکل‌های بهداشتی توجه نکنند، اولیا و مربیان باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند. آزمون‌های استخدامی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شوند.

خلیلیان افزود: با توجه به اینکه به سمت نوروز می‌رویم ضرورت دارد ضمن حمایت از اصناف، پروتکل‌های بهداشتی  نیز از سوی اصناف رعایت شود تا جامعه‌ای ایمن از نظر این بیماری داشته باشیم.

منبع:روابط عمومی


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب