جمعه 27 اسفند 1400
زمان: 20
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

امام جمعه اهواز:مسئولی که نمی‌تواند مشکل مردم را حل کند کنار برود

امام جمعه اهواز با بیان اینکه هر مقام مسئولی که نمی تواند مشکل مردم را حل کند باید کنار گذاشته شود گفت: تنها مسئولانی باید سرکار باشند که بتوانند مشکلات مردم را حل کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلی مهدیه این شهر با اشاره به اینکه نظام اسلامی پیگیر حل مشکلات مردم است اظهار داشت: باید به دولت سیزدهم فرصت بدهیم تا مشکلات را برطرف کند چرا که این دولت به دنبال بهبود زندگی مردم است. 

وی گفت: مسئولان خوزستان برای اجرای دستورات رییس جمهور باید لباس رزم بپوشند تا مسائل و مشکلات مردم را برطرف کنند، وقتی رئیس جمهور در اندیکا حاضر می شود مسئولان استان باید جهادی وار در این‌منطقه تلاش کنند تا محرومیت رفع شود.

امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به سفر روز گذشته رئیس جمهور به آبادان و خرمشهر گفت: رییس جمهوری در این سفر دستور حل مشکلات مردم و جوانان را صادر کردند.هشت سال سفره مردم بسیار تنگ شد و مردم با مشکلات زیادی مواجه شدند.

وی همچنین با بیان اینکه مسئولان باید ساده زندگی کنند و همراه مردم باشند افزود: مردم وقتی می بینند که مسئولان‌مثل آن ها زندگی‌می‌ کنند در زمان‌مشکلات تحمل می کنند و همواره حامی نظام و دولت خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه آب و فاضلاب در اهواز  افزود: اهواز تا سه سال گذشته مشکلات متعدد آب و فاضلاب داشت اما در حال حاضر با عنایت نظام و دولت ، اهواز تبدیل به یک کارگاه جهادی برای رفع مشکل فاضلاب شده است.

امام جمعه اهواز اظهار داشت: در خرداد ماه سال آینده  آب رودخانه دز به کرخه متصل می شود و کیفیت آب  اهواز بهتر می شود.

وی همچنین با محکوم کردن گردن زدن شیعیان در عربستان سعودی اظهار داشت: به لحاظ حقوق بین الملل این اقدام جرم بسیار سنگینی است، متاسفانه حدود ۸۱ نفر جوان شیعه و مسلمان در عربستان گردن زده می شوند اما صدایی از نهادهای آمریکایی که همواره به دنبال تفرقه افکنی در جهان اسلامی هستند در نیامد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد اظهار داشت: به دشمنان اسلام اعلام می کنیم انتقام خون مظلومان و شهیدان را خواهیم گرفت.

امام جمعه اهواز اظهار داشت: مناطقی که اجازه فعالیت پایگاه های نظامی اسرائیل و آمریکا را می دهند از موشک های ایران در امان نخواهند ماند زیرا توان موشکی ایران ثابت کرد که قدرت منطقه هستیم.

وی در ادامه با تبریک نیمه شعبان افزود: مهمترین مسئله در عصر حاضر این است که انسان احساس کند امام زمان(عج) از او راضی است.

منبع:ایرنا


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب