جمعه 27 اسفند 1400
زمان: 20
دسته: سلامت
لینک کوتاه

معاونت بهداشت علوم پزشکی اهواز:

پایگاه‌های واکسیناسیون خوزستان در نوروز فعالند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: پایگاه‌های ثابت و سیار واکسیناسیون آماده ارائه خدمات ویژه ایام نوروز به مردم هستند.

دکتر سید محمد علوی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا و پیک بیماری در استان خوزستان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ هزار و ۷۳۲ نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک‌های تنفسی و بیمارستان‌های استان خوزستان مراجعه کردند که تعداد مراجعه‌کنندگان به این مراکز نسبت به روز گذشته ۲۴۹ نفر کمتر بوده است.

ببه گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز وی افزود: پس از تست‌های انجام شده، ۲۱۱ بیمار شناسایی شده‌اند که میزان موارد شناسایی شده نسبت به روز گذشته، ۳۹ مورد کمتر شده است.

وی بیان کرد: در این مدت ۲۱ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند که تعداد موارد بستری جدید در بیمارستان‌ها نسبت به روز قبل چهار نفر بیشتر شده است. در ۲۴ ساعت گذشته شش نفر از هم‌استانی‌ها نیز جان باختند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در این روز، ۵۲۷ بیمار نیز بهبود یافتند که با احتساب بیمارانی که در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، میزان بهبودیافتگی در خوزستان ۹۷.۷ درصد رسیده که شاخص خوبی است.

علوی با بیان اینکه روند واکسیناسیون با سیر کند ادامه دارد و میزان پوشش واکسیناسیون نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است، افزود: میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن عمومی و نواحی پر تردد ۷۷ درصد و ثابت است. میزان استفاده از ماسک در حاشیه شهرها، بازارچه‌ها و مراکز خرید کمتر از حد مطلوب است. 

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: پایگاه‌های ثابت و سیار واکسیناسیون آماده ارائه خدمات ویژه ایام نوروز به مردم هستند.

منبع:ایسنا


اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب