یک شنبه 28 فروردین 1401
زمان: 16
دسته: سلامت
لینک کوتاه

نماینده مردم شوش در مجلس:

سلامت مردم خوزستان نباید بازیچه تصمیمات نابخردانه مدیران شود

نماینده مردم شوش در مجلس گفت: سلامتی مردم خوزستان در مواجه با گرد و خاکی که این روزها بر زندگی و معیشت مردم سایه سیاهی انداخته است نباید بازیچه تصمیمات نابخردانه مدیران شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز ؛ محمد کعب عمیر با اشاره به سردرگمی مردم در تعطیلی ناشی از بروز بحران گرد و خاک در خوزستان که امروز یکشنبه صورت گرفت، بیان کرد: از روز شنبه هواشناسی استان هشدارهای لازم را درباره بروز بحران گرد و خاک با غلظت بالا در سطح نارنجی صادر کرده و قابل پیش‌بینی بود که یکشنبه شدت گرد و خاک در استان بالا است.

وی افزود: کمیته اضطراری آلودگی هوا در این راستا تشکیل جلسه داد و صرفاً با تأخیر دو ساعته در آغاز فعالیت مدارس و ادارات استان موافقت کرد. امروز ساعت ۹ صبح نیز کارمندان سر کار و دانش آموزان سر کلاس درس رفتند ولی واقعیت این بود که حتی تنفس در این شرایط سخت بود.

کعب عمیر ادامه داد: در همین شرایط و بعد از ساعت ۹ صبح استانداری خوزستان اعلام کرد که امروز تعطیل است اما این تصمیم دیرهنگام مردم، کارمندان، دانش آموزان و… را با مشکل مواجه کرد.

نماینده مردم شوش در مجلس گفت: این تأخیر در تعطیلی باعث خروج مردم از منزل شده و قطعاً آنها در معرض آلودگی شدید قرار گرفتند ضمن اینکه ارباب‌رجوع در برخی از ادارات به بیرون هدایت شدند که این وضعیت زیبنده مردم خوزستان نیست.

کعب عمیر تأکید کرد: سلامت و بهداشت مردم خوزستان که هفته‌ها سایه سیاه گرد و خاک شدید بر زندگی آنها سایه افکنده نباید بازیچه تصمیمات نابخردانه مدیران شود.

وی افزود: در چنین شرایطی که زندگی به کام مردم به‌خصوص بیماران تنفسی تلخ شده نباید با این‌گونه تصمیمات بدون کارشناسی و نسنجیده باعث ایجاد نارضایتی و ناراحتی مردم شویم.

کعب عمیر اظهار کرد: خود گرد و خاک و عواقب جبران‌ناپذیر آن به‌اندازه کافی زندگی را برای مردم تلخ کرده و با این‌گونه رفتارها که قطعاً با اندکی درایت قابل رفع‌ورجوع است نباید باعث سردرگمی مردم شویم.

نماینده مردم شوش در مجلس تأکید کرد: بر اساس اعلام مراجع مختلف گرد و خاک در خوزستان تداوم دارد و انتظار می‌رود استاندار خوزستان با کار کارشناسی مناسب تعطیلات ناشی از این پدیده را مدیریت کرده و باعث بروز نارضایتی در مردم نشود.

منبع:مهر


اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب