سه شنبه 30 فروردین 1401
زمان: 13
دسته: صنعت
لینک کوتاه

استاندار خوزستان:

کنگره ملی شهدای خوزستان برگزار می‌شود/سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ ملی و دفاع مقدس است

استاندار خوزستان از برگزاری کنگره ملی شهدای استان در سوم خرداد سال ١۴٠٢ خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز، صادق خلیلیان امروز ٣٠ فروردین ماه در نشست کنگره ملی شهدای خوزستان اظهار داشت: عنوان کنگره ملی شهدای استان خوب انتخاب شده است؛ این شهدا تنها متعلق به خوزستان نیستند.

استاندار خوزستان عنوان داشت: دشمن می‌خواست طی یک هفته خود را از مسیر خوزستان به تهران برساند؛ اما در اهواز متوقف شد.

خلیلیان بیان داشت: شهدای عشایر، مدافع حرم، شهدای ٨ سال دفاع مقدس و… برای دفاع از جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدا کردند.

وی با اشاره به نقش خوزستان در توسعه و آبادانی کشور تصریح کرد: نقش استان خوزستان در حفظ استقلال جمهوری اسلامی‌ایران و همچنین توسعه و آبادانی کشور ارزنده است.

استاندار خوزستان با تأکید بر ضرورت ورود همه دستگاه در فرایند برگزاری این کنگره افزود: همه دستگاه‌ها باید به بهترین شکل پای کار بیاند؛ ضمن اینکه حضور چند عضو ملی را در ستاد برگزاری این کنگره لازم است.

خلیلیان با تاکید بر ضرورت فعالسازی کمیته‌های مربوطه در جهت برگزاری این کنگره ابراز داشت: باید کمیته‌های فعالی در این زمینه تشکیل شود و کار را به بهترین شکل دنبال کنیم.

وی پیرامون زمان برگزاری این کنگره گفت: سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ ملی و دفاع مقدس است؛ ضمن اینکه با ملی بودن کنگره موضوعیت دارد بر همین اساس فعالیت‌های لازم در راستای برگزاری کنگره شهدا تا اسفندماه انجام شود تا بتوانیم سوم خرداد ١۴٠٢ این کنگره را به انجام برسانیم.

استاندار خوزستان به استفاده از نام شهدا در افتتاحیه‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: زنده‌ بودن شهدا را با استفاده از پروژه‌های امیدزا در بطن جامعه نشان دهیم تا نام آن‌ها به فراموشی سپرده نشود.

خلیلیان عنوان داشت: پیش سمینارهایی تا رسیدن به کنگره اصلی برگزار شود ضمن اینکه باید ستاد اجرایی وجود داشته باشد که دستورالعمل‌هایی را برای کمیته‌های مربوطه طراحی کند.

وی تصریح کرد: کار باید سرعت بیشتری بگیرد، چرا که زمان زیادی نداری نداریم همچنین بایستی کمیته‌ها از ابتدای این هفته فعال شوند و اعضای خود را به کار گیرند.

استاندار خوزستان در پایان گفت: فعالیت‌های صورت گرفته خوب بوده است اما کارها باید با سرعت بیشتری صورت گیرد.
منبع: روابط عمومی



اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب