جمعه 02 اردیبهشت 1401
زمان: 15
دسته: گزارش ویژه
لینک کوتاه

امام جمعه اهواز مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس فراخواند

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با گرامی داشت جمعه آخر ماه مبارک رمضان روز قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین ، امت اسلامی را به حضور پرشور و یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس فرا خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز ، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد نبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر افزود:روز قدس یادگار امام راحل و بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است وهمه ملت های اسلامی باید این روز را بزرگ بشمارند و در این روز ، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام و بر نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکید کنند.
وی گفت: انتظار می رود مردم مومن و با بصیرت خوزستان به کوری چشم جنایتکاران صهیونیست ، حضوری دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از ملت مظلوم و مبارز فلسطین داشته باشند.

محکومیت اهانت به قرآن کریم
امام جمعه اهواز اهانت به قرآن کریم در برخی کشورهای غربی و در روزهای اخیر در کشور سوئد را به شدت محکوم کرد.
وی گفت: این جسارت‌ها و اهانت‌ها به ساحت مقدس قرآن کریم نشانه  درماندگی غرب در مواجهه با منطق اسلام است.
موسوی فرد از عکس العمل برخی دولت‌ها و کشورهای اسلامی در برابر این اهانت آشکار به اسلام و قرآن کریم قدردانی کرد.
وی گفت: غرب از رشد روزافزون اسلام هراس دارد و سعی می کند با اسلام هراسی و اهانت به قرآن ، از نفوذ بیش از پیش اسلام در کشورهای غربی جلوگیری کند.

گرانی های افسار گسیخته را مهار کنید
امام جمعه اهواز با انتقاد از گرانی‌های افسار گسیخته که به گفته وی عاملان اصلی این گرانی ها دلالان و محتکران هستند خواستار برخورد دولت و دستگاه قضایی با عوامل گرانی‌های اخیر در بازار شد.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد افزود: از دولت انقلابی و مردمی آیت الله رییسی و دستگاه های نظارتی که مسئولیتی دارند انتظار می رود با نظارت دقیق و مستمر بر بازار ، گرانی‌ ها را که بر قشرهای ضعیف و متوسط جامعه فشار آورده است مهار کند.
وی گفت: باید یک عزم جدی برای مقابله و مبارزه با گرانی های اخیر شکل گیرد تا مردم بیش از این در فشار قرار نگیرند.

ضرورت توسعه آموزش های فنی و حرفه ای برای ایجاد اشتغال


خطیب جمعه اهواز بر ضرورت توسعه آموزش های فنی و مهارتی جوانان برای بسترسازی اشتغال تاکید کرد.
وی گفت:اطمینان دارم جوانی که مهارتی داشته باشد محال است بیکار باشد از این رو اگر بتوانیم جوانان جویای کار را به سمت فراگیری آموزش های فنی و مهارتی سوق دهیم بخش مهمی از اشتغال جوانان حل و فصل می‌شود.

۶ رییس جمهور امریکا آرزوی نابودی انقلاب اسلامی را به گور بردند
نماینده ولی فقیه  در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: دست کم ۶ رییس جمهور امریکا در ۴۳ اخیر ، آرزوی نابودی انقلاب اسلامی را به گوربردند.
وی گفت:هدایت‌های رهبران انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه همه نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد و جبهه استکبار نتوانست کاری از پیش ببرد.
موسوی فرد افزود:ما تا جان داریم و خون در رگ ما می جوشد این انقلاب خواهد ماند و به یاری خداوند به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عج) متصل خواهد شد.
 امام جمعه اهواز در خطبه نخست نماز جمعه با برشمردن فضائل حضرت علی (ع) و مناقب شب قدر ، همه مومنان روزه دار را به دعا ، استغفار و تقویت روح تقوا و دوری از گناه در ماه مبارک رمضان فرا خواند.

منبع:ایرنا


اخبار پربیننده

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب