جمعه 09 اردیبهشت 1401
زمان: 16
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

استاندار خوزستان: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر پیوند آن‌ها با نظام است

استاندار خوز ستان گفت: حضور مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس بیانگر این است که مردم در پیوند با نظام، حضور فعالی در صحنه دارند و پشتیبان نظام هستند.

صادق خلیلیان امروز نهم اردیبهشت ماه در راهپیمایی روز قدس، اظهارکرد: خوشبختانه مردم خوزستان و شهر اهواز مثل سایر شهرستان ها حضور پرشوری در راهپیمایی روز قدس داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز ، وی افزود: امروز روزی است که ملت ایران همیشه در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سایر مستضعفین جهان، برعلیه استکبار جهانی و ظالمین قیام می کنند و در حقیقت روز قدس روزی است که ملت ایران در پیوند با فلسطین حضور خود را نشان می دهند.

استاندار خوز ستان گفت: ان شاءالله شاهد روزی باشیم که اسرائیل نابود شود و فلسطینان به خانه های خود برگردند و استکبار جهانی شکست بخورد و ملت های مظلوم دنیا به حق خود برسند.

وی عنوان کرد: خوشبختامه امروز همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، شاهد حضور پرشور مردم بودیم. حضور مردم روزه دار در این راهپیمایی بیانگر این است که مردم در پیوند با نظام، حضور فعالی در صحنه دارند و پشتیبان نظام هستند.

خلیلیان بیان کرد: وجود  این سرمایه های اجتماعی که نظام دارد، وظیفه مسئولان را برای انجام وظایف شان به بهترین شکل و فراهم کردن هر چه بهتر شرایط رفاه مردم سنگین می کند. مسئولان و دولت انقلابی نیز در جهت حل مشکلات به صورت شبانه روز در حال تلاش هستند و ان شاءالله شاهد رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی باشیم.

منبع:ایسنا


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب