شنبه 25 تیر 1401
زمان: 23
دسته: صنعت
لینک کوتاه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان:

خیرین در ایجاد زیرساخت‌های اربعین حسینی در مرزهای خوزستان مشارکت کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز در مرزهای خوزستان با توجه به گرمای شدید گفت: مشارکت خیرین در ایجاد زیرساخت‌های اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه ضروری است.

به گزارش پایگاه اطاع رسانی هشت امروز ، محمد خانچی روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازید انجام شده از فرآیند ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در مرز چذابه ویژه زائران اربعین حسینی امسال اظهارداشت: همزمان با این ایام، با موج شدید گرما در استان خوزستان همراه خواهیم بود.

وی ادامه‌داد: با توجه به این شرایط، محل تجمع زائران به سیستم‌های سرمایشی ، مه‌پاش و سایه‌بان نیاز دارند و بکارگیری این تجهیزات در مواکب نیز بسیار ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه منابع و ظرفیت‌های دولتی پاسخگوی جمعیت پنج میلیون نفری زائران امسال نیست افزود: از خیرین درخواست می‌شود تا در ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز ایام اربعین امسال، مشارکت فعالانه ای داشته باشند.

خانچی اضافه‌کرد: قطعا با همراهی خیرین، تامین تجهیزات برودتی مورد نیاز با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

حرکت تدریجی زایران اربعین حسینی از اوایل ماه صفر شروع و چند روز مانده به اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا(ع) به اوج می‌رسد.



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب