سه شنبه 11 مرداد 1401
زمان: 19
دسته: گزارش ویژه
لینک کوتاه

انتقاد شدید نماینده اهواز از وزیر ورزش بابت تحقق نیافتن وعده‌هایش

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش بابت عدم تحقق وعده‌هایش درخصوص ورزش خوزستان انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز ، مجتبی یوسفی درباره انتقادش به وزیر ورزش در کمیسیون فرهنگی مجلس نسبت به ورزش استان خوزستان، اظهارکرد: هر وزیر ورزشی که روی کار می آید از حیف و میل چند میلیون و چند میلیارد یورویی در باشگاه‌های حرفه ای حرف می‌زند اما بعد هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد، اگر یک نفر که در پروژه‌های استانی و شهرستانی خطا کرده است را به دستگاه قضایی معرفی می‌کردند بخشی از مشکلات حل می شد.

وی بیان کرد: سوال من در این کمیسیون این بود که چرا برخی استان ها، استان‌تر و پروژه‌های آن‌ها بیشتر است؟ چرا یک استان مثل خوزستان با پنج میلیون نفر جمعیت با موضوعات زیرساختی  باید مشکل داشته باشد. من در یک سال گذشته ۶۰ میلیارد تومان برای ورزش استان خوزستان اعتبار جذب کردم، آن وقت وقتی برای کمک به تیم ولایت اهواز به وزیر ورزش نامه می‌زنیم، می گوید ۲۰۰ میلیون تومان به شما می‌دهیم، این یعنی چی؟

نماینده اهواز عنوان کرد: حتی مقرر شده بود که یک زمین چمن به اسم خانم هاشمیه متقیان ورزشکار پارالمپیکی در شهرش ملاشیه احداث شود اما الان کار احداث آن در حالی که ۹ ماه از وعده داده شده می‌گذرد، در چه مرحله ای قرار دارد؟ وزیر به وعده خود در خصوص بازسازی پیست دوچرخه سواری اهواز نیز هنوز عمل نکرده است.

وی همچنین گفت: در سفری که وزریر ورزش به خوزستان داشت، عنوان کردم که ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت سالن ۴۵۰۰ نفری در مجموعه ورزشی ۱۶ هکتاری اختصاص می‌دهم و مقرر شد آقای سجادی هم ۲۰ میلیارد تومان کمک کند اما اتفاقی نیفتاد. حتی برای ۶۰ میلیارد تومانی که ما برای پروژه‌های استان در نظر گرفتیم وزیر ورزش باید معادل آن پول اختصاص می‌داد که نه تنها این کار انجام نشد، بلکه پول خود ما را هم جذب نکردند.

یوسفی خطاب به سجادی، بیان کرد: آقای وزیر ورزش زمین‌های خاکی اهواز باید حفظ شوند و اگر متصرفان آن‌ها را گرفتتد چه باید کرد. متولی این کار وزارت ورزش است و باید فکری بیندیشید. حق استان ورزش خوزستان بیش از این است.

وی در ادامه، گفت: من در جلسه‌ای که تشکیل شد حتی درخصوص تیم های مردمی ولایت اهواز و استقلال ملاثانی و رسیدگی به ورزشگاه شیبان نیز صحبت و عنوان کردم که این تیم‌ها و ورزشگاه نیاز به کمک دارند.

نماینده اهواز همچنین، عنوان کرد:  آقای سجادی در اولین سفری که نوروز ۱۴۰۱ به همراه معاونت فرهنگی خود به اهواز داشت هدف از این سفر مشخص نشد، آن روز به سختی و با اجبار او را به مجموعه ورزشی ۱۶ هکتاری اهواز بردم و جای سوال است که چرا وی هنوز سفری برای رسیدگی به مشکلات ورزش اهواز به این شهر که یک میلیون و هشتصد هزار نفر جمعیت دارد، نداشته است، در حالی که به خیلی از استان‌ها سفر داشته است.

منبع:ایسنا


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب