دوشنبه 24 مرداد 1401
زمان: 11
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

فرمانده سپاه خوزستان:باید قدردان ایثارگری‌ها دردفاع مقدس باشیم

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه دفاع مقدس برگ برنده‌ای برای ملت ایران بود گفت: ما تا ابد و تا زمانی که چرخه توسعه و پیشرفت ادامه دارد باید قدردان ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز ، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور با حضور در اردوگاه امام خمینی(ره)اهواز و  دیدار با فراگیران دوره تربیتی تشکیلاتی خط امام (ره) بسیج دانشجویی خوزستان با بیان اینکه باید دانشجویان نسبت رویدادهای گذشته اطلاع و آگاهی داشته باشند افزود: دانشجویان ما باید برای باروری علم، توسعه و پیشرفت تلاش کنند.

وی در این دیدار با بیان اینکه ۴۴ سال پیش، انقلاب برای نهادینه کردن توسعه با همت جوانان ما و پیروی از خط امام راحل در کشور به وقوع پیوست اظهار کرد:امروز دشمن قصد نابودی ما را دارد ، در دنیا یکبار انقلاب اتفاق می‌افتد و پس از آن همه انرژی‌ها و توانایی‌های یک ملت صرف حرکت به سوی توسعه پایدار می‌شود.

شاهوارپور اضافه کرد: دشمن، اگر جنجال و فضاسازی می‌کند به هیچ عنوان قصد کمک به جوانان ما را ندارد بلکه قصد آنان نابود کردن هستی ما است.

وی تصریح کرد: در این ۴۴ سالی که از عمر نظام اسلامی می‌گذرد دشمن هم در صحنه داخلی و هم خارجی در تلاش برای برخورد و نابودی ما بوده است.

فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان بیان کرد: دفاع مقدس بخشی از تاریخ پرافتخار ملت ایران است و دانشجوی ما باید نسبت به این مقطع تاریخی اطلاع و آگاهی داشته باشد و به نوعی حوادث گذشته را به یاد آورد.

وی خاطر نشان کرد: ما دوره بسیار سختی در طول هشت سال جنگ تحمیلی پشت سر گذاشتیم که هم دوره ناامیدی و هم امیدواری ما بوده است.

شاهوارپور اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس از اینکه دشمن با همه توان خود وارد شده بود تا هستی ما را از بین ببرد و ما را در اسارت تاریخی خود قرار دهد، ناامیدمان می‌کرد؛ اما امیدی به دست توانمند آحاد ملت ما در دل مردم و آیندگان کاشته شد که در نتیجه آن موفق شدیم تجاوز و تجاوزگری را از کشور خود پاک کنیم.

وی با اشاره به حضور دانشجویان در هشت سال جنگ تحمیلی ادامه داد: حضور دانشجویان در دفاع مقدس باعث شد در میان قشرهای مختلف مردم یک حرکت امیدوارانه ایجاد شود تا بتوانیم به پشتوانه همین مردم بر دشمنی که طی اظهارات صریح و روشن گفته بود "ما آمده‌ایم که بمانیم" با رشادت‌ها و ایثارگری های جوانان این مملکت فائق آییم.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان بیان کرد: دفاع مقدس برگ برنده‌ای برای ملت ایران بوده و ما تا ابد و تا زمانی که چرخه توسعه و پیشرفت ادامه دارد، باید قدردان خدمات گذشتگان باشیم و آنها را عزیز بداریم.

شاهوارپور خطاب به شرکت کنندگان در این دوره یادآور شد: این فرصت را غنیمت بشمارید و نهایت استفاده را ببرید تا در جهت حفظ آرمان‌های امام و کار تشکیلاتی ثابت قدم باشید.

منبع:ایرنا


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب