دوشنبه 31 مرداد 1401
زمان: 13
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

نماینده اهواز در مجلس عنوان کرد:

قول وزیر اقتصاد برای پرداخت حق آلایندگی‌ها به شهرهای خوزستان

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قول مساعد وزیر اقتصاد برای پرداخت حق آلایندگی‌ها به شهرهای خوزستان گفت: در حال حاضر حق آلایندگی نفت به خوزستان بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است که باید به شهرهای مورد نظر پرداخت شو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز ، مجتبی یوسفی با اشاره به نشست با وزیر اقتصاد و دارایی اظهار کرد: در نشستی که روز گذشته با وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد بر پرداخت حق آلایندگی‌ها به شهرهای خوزستان تاکید شد و این موضوع مورد موافقت وزیر نیز قرار گرفت.

وی با اشاره به قول مساعد وزیر اقتصاد برای پرداخت حق آلایندگی‌ها به شهرهای خوزستان و برداشتن موانع در جهت این پرداخت‌ها افزود: بخشی از حق آلایندگی‌ها پرداخت شده و پنج هزار و ۳٠٠ میلیارد تومان دیگر نیز در این مرحله آماده پرداخت است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر حق آلایندگی نفت به خوزستان بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است که باید به شهرهای مورد نظر پرداخت شود.

یوسفی با اشاره به سهم حوزه انتخابیه اهواز از حق آلایندگی‌ها، عنوان کرد: از مجموع یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی به حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه، یک هزار و ۱۶٠ میلیارد تومان سهم اهواز، ۱۷٠میلیارد تومان سهم شهرستان باوی، ۱۱٠ میلیارد تومان سهم شهرستان کارون و ۸۵ میلیارد تومان سهم شهرستان حمیدیه است.

وی در پایان با بیان اینکه برخی شرکت‌های نفتی به دنبال شانه خالی کردن از پرداخت سهم حق آلایندگی‌ها و همچنین خواستار ماده ۲۵۱ هستند، گفت: با پیگیری‌ها و جلسات متعددی که برگزار شده، به دستور وزیر اقتصاد این مبلغ پرداخت خواهد شد.

منبع:ایسنا


اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب