یک شنبه 06 شهریور 1401
زمان: 13
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

معاون اول رئیس جمهور در بازدید از مرز شلمچه عنوان کرد:

آمادگی کامل پایانه‌های مرزی کشور برای خدمات رسانی به زائران اربعین

معاون اول رییس جمهور در پایان برنامه بازدید خود از گذرگاه های زائران اربعین، از پایانه مرزی شلمچه در استان خوزستان هم بازدید کرد.

محمد مخبر عصر امروز(شنبه) پس از حضور در یادمان شهدای شلمچه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس، از بخش های مختلف پایانه مرزی شلمچه بازدید و گزارشی از مسئولین پایانه در خصوص ظرفیت‌ها و امکانات رفاهی فراهم شده برای زائران دریافت کرد.

وی در ادامه با حضور در یکی از پارکینگ های این پایانه، از ظرفیت این پارکینگ و اقدامات انجام شده برای مراقبت از خودروهای زائران مطلع شد.

مخبر همچنین از یکی از محل های اسکان زائران و همچنین مرکز بهداشتی، درمانی و فوریت های پزشکی مرزی شهید حاج قاسم سلیمانی در مرز شلمچه بازدید کرد و در جریان ظرفیت پذیرش و تجهیزات پزشکی و درمانی این مرکز قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور همچنین در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران از آمادگی کامل پایانه‌های مرزی کشور جهت خدمت رسانی به زوار امام حسین(ع) خبر داد و افزود: البته هنوز برخی کمبودها وجود دارد که مسئولان مربوطه تا زمان اوج تردد زائران اربعین این کمبودها را برطرف خواهند کرد.

مخبر بر اهمیت هماهنگی میان متولیان برگزاری مراسم اربعین و مردم و زوار تاکید کرد و گفت: امسال پیش بینی می شود جمعیت زیادی در مراسم اربعین شرکت کنند لذا بهتر است زائران عزیز برنامه سفر خود را مدیریت کرده و روزهای قبل و پس از اربعین را هم برای زیارت انتخاب کنند.

معاون اول رییس جمهور اظهار داشت: دو‌لت مصمم است سفری ارزان، آسان و ایمن برای مردم فراهم شود و پیش بینی های لازم در این خصوص صورت گرفته است و خوشبختانه مردم نیز در این زمینه همراهی و همکاری خوبی داشته اند.

وی از همکاری مناسب کشور عراق هم به لحاظ موضوع روادید و هم تسهیل‌گری برای ورود زائران خبر داد و گفت: استانداران مرزی هر سه استان نیز توافقات خوبی با طرف عراقی داشته اند که امیدوارم با این تدارکات شاهد برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین باشیم.



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب