پنج شنبه 17 شهریور 1401
زمان: 12
دسته: کشاورزی
لینک کوتاه

صنعت نیشکر در تولید الکل طبی رکورد زد

تولید الکل طبی «شکرستان ایران» از ظرفیت اسمی ۳۳ میلیون لیتر عبور کرد و رکوردی جدید در تولید این محصول استراتژیک در شرکت خمیرمایه و الکل رازی به ثبت رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز، این شرکت قطبِ الکل طبی منطقه است و با تولید روزانه ۱۱۰ هزار لیتر، ۸۰ درصد الکل طبی مورد نیاز کشور را تامین می‌کند.

اخیرا نیز تولید الکل طبی با طرح دانش‌بنیان یکی از متخصصین نیشکری، به ۲۰ درصد بالاتر از ظرفیت اسمی رسیده و گامی مهم در سال تولید دانش‌بنیان برداشته شده است.

شکوفایی در تولید محصولات متنوع نیشکری

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی عبور از ظرفیت اسمی و ثبت رکورد جدید در شرکت خمیرمایه و الکل رازی را نشان خودباوری و همت کارکنان دانست و از تلاش‌های شبانه‌روزی جهادگران تولید، قدردانی کرد.

دکتر عبدعلی ناصری اظهار امیدواری کرد، این رکوردشکنی‌ها در سال مزیّن به شعار تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین تکرار شود و شاهد شکوفایی بیش از پیش در تولید محصولات متنوع این صنعت باشیم.

آینده‌ای روشن در انتظار شرکت خمیرمایه و الکل رازی

در پی عبور از ظرفیت اسمی، مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی نیز همت و تلاش پرسنل را ستود و ثبت رکورد تولید ۳۳ میلیون و ۸۶۵ هزار و ۸۷۰ لیتر محصول الکل تولیدی را نشان شایستگی، کار گروهی و استفاده مؤثر و حداکثری از امکانات دانست که نویدبخش آینده‌ای روشن برای شرکت است.

شهرام فرحمند افزود: ثبت این موفقیت ثمره زحمات، فداکاری، انسجام، مسئولیت‌پذیری و غیرت کارکنان زحمتکش خط مقدم تولید و سایر واحدها است که در شرایط تحریم و کرونا از هیچ کوششی فروگذار نکردند و در مسیر تعالی و بهبود مستمر قدم برداشتند.

شرکت خمیرمایه و الکل رازی باکیفیت‌ترین الکل طبی خاورمیانه را تولید می‌کند. در کنار تامین نیاز کشور، صادراتِ این فرآورده‌ی باارزش، دریچه‌ای را به سمت شکوفایی خوزستان گشوده است.

منبع:روابط عمومی


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب