دوشنبه 21 شهریور 1401
زمان: 13
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

سرلشکر سلامی:همه امکانات برای خدمت به زائران اربعین بکار گرفته شده است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با هماهنگی مثال زدنی همه دستگاههای اجرایی و مردمی مستقر در مرزهای ششگانه کشور ، همه امکانات لازم در خدمت زائران اربعین حسینی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز ، سرلشکر حسین سلامی روز دوشنبه در جریان بازدید از پایانه مرزی چذابه افزود: با تلاش‌ دستگاه‌های خدمات رسان در پایانه مرزی چذابه شاهد تردد روان و خروج زائران اربعین حسینی به کربلای معلا برای شرکت در کنگره بین المللی اربعین هستیم.

 وی گفت: سپاه همه امکانات لازم از جمله وسایل حمل و نقل و تجهیزات درمانی و دیگر امکانات مورد نیاز دیگر را در مرزهای ششگانه کشور به میدان آورده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از تلاش نیروهای فراجا، دستگاه‌های اطلاعاتی و سپاه در خدمت رسانی به زائران اربعین از موکب های مردمی که شبانه روز در حال خدمت رسانی به زائران هستند تشکر کرد.

وی گفت: خوشبختانه امنیت مثال زدنی در مرز چذابه برقرار است تا زائران بدون هیچ گونه مشکلی راهی کربلا شوند.

سرلشکر سلامی در بازدید از مرز چذابه در جریان نحوه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی قرار گرفت و با تعدادی از زائران دیدار و گفت و گو کرد.

سرلشکر سلامی همچنین با چند زائر از اتباع سایر کشورها که قصد داشتند از مرز چذابه عازم کربلا شوند دیدار صمیمانه داشت و از آنان خواست از مرز شلمچه راهی شهرهای مقدس عراق شوند.

مرز شلمچه تنها گذرگاه مرزی اختصاص یافته به زائران اتباع سایر کشورها برای حضور در کنگره بین المللی اربعین است.

سلامی همچنین با فرماندهان ارشد مرزبانی ، انتظامی در منطقه چذابه دیدار کرد.

این نخستین بازدید سرلشگر سلامی از مرز وپایانه مرزی چذابه در سال جاری است.

مرز چذابه در ۱۱۰کیلومتری شمال غرب اهواز است.

منبع:ایرنا


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب