دوشنبه 30 آبان 1401
زمان: 15
دسته: اخبار صنعت
لینک کوتاه

دکتر منوچهر بارانی: بیش از ۶۰۰ شماره پرسنلی برای متقاضیان بند (د) ایثارگری اخذ گردید

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از اخذ بیش از 600 کد پرسنلی برای متقاضیان  استخدام بند (د) تبصره 20 قانون بودجه 1400 خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفت خیز، دکتر منوچهر بارانی در این خصوص اظهار داشت: در  راستای اجرای فرایند استخدام متقاضیان بند (د)، برای بیش از 600 نفر از متقاضیانی که گزینش آنها مورد تایید قرار گرفته، شماره پرسنلی اخذ  گردید.

وی با اشاره به تاکید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مبنی بر تسریع روند فرایند استخدام این متقاضیان، افزود: تمامی فرایند استخدام مشمولین این طرح با تلاش و همت شبانهروزی کارشناسان مدیریت منابع انسانی و همکاری ادارات فناوری اطلاعات و ارتباطات، هسته گزینش، بهداشت و درمان صنعت نفت و همکاران اموراداری، از طریق سامانه HRM به صورت کاملا سیستماتیک و به سرعت درحال انجام است.

دکتر بارانی ادامه داد: بیش از 4100 نفر از متقاضیان این طرح در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مشغول به فعالیت هستند که به صورت کاملا شفاف میتوانند تمامی مستندات، اطلاعات شخصی و سازمانی و فرایند استخدام خود را از طریق سامانه HRM رصد نمایند.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در پایان در خصوص زمان اخذ شماره پرسنلی برای سایر متقاضیان گفت: به محض تایید مرحله گزینش، نسبت به اخذ شماره پرسنلی متقاضیان اقدام میشود.



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب