یک شنبه 30 بهمن 1401
زمان: 14
دسته: گزارش ویژه
لینک کوتاه

نماینده اهواز عنوان کرد

تلاش برای اختصاص یک هزار میلیارد بودجه جهت آب و فاضلاب خوزستان

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم تا در بودجه ۱۴۰۲ حدود یک هزار میلیارد تومان را برای حل مشکلات آب و فاضلاب استان اختصاص دهیم.

مجتبی یوسفی در مراسم افتتاحیه طرح آبرسانی به روستاهای جسانیه بزرگ که امروز، ۳۰ بهمن ماه برگزار شد، اظهار کرد: در سنوات گذشته اقداماتی که باید در بحث حل مشکلات آب و فاضلاب در خوزستان اجرایی می‌شد انجام نشد اما اکنون تلاش‌هایی برای حل این مشکلات از جمله مباحث بودجه‌ای در حال انجام است.

به گزارش هشت امروز، وی افزود: در سال ۱۴۰۱ حدود ۹۰۰ میلیارد تومان برای حل مشکلات آب و فاضلاب خوزستان در مجلس مصوب شد اما امسال تلاش خواهیم کرد تا حدود یک هزار میلیارد تومان برای حل مشکلات آب و فاضلاب استان اختصاص دهیم. البته این به جز اعتباراتی است که در سفر ریاست جمهوری به خوزستان مصوب شده است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات خوبی در بحث حل مشکلات آب و فاضلاب خوزستان انجام شده است اما باید سرعت اجرای این طرح‌ها بیشتر شود.

یوسفی با اشاره به افتتاح طرح آبرسانی به روستاهای جسانیه بزرگ عنوان کرد: با اجرای این طرح به ۱۴ روستای منطقه با جمعیت بیش از ۲۱ هزار نفر آبرسانی می‌شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بر این است که برای روستاهای اصلی مسیرها که دارای جمعیت بیشتری هستند شبکه مجزا احداث شود تا روستاهایی که در پایین دست قرار دارند با مشکل قطعی آب مواجه نشوند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه روستاهای مسیر ام طمیر، دغاغله و بخشی از روستاهای مسیر الهایی و قلعه سحر آبرسانی شده‌اند. امروز نیز روستاهای مسیر جسانیه آبرسانی شدند و امیدواریم این روند آبرسانی همچنان ادامه داشته باشد.



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب