یک شنبه 17 اردیبهشت 1402
زمان: 10
دسته: گزارش ویژه
لینک کوتاه

خوزستان سرزمین فرصت‌ها؛ امام جمعه اهواز: خوزستان شیشه عمر کشور و استانی پر ظرفیت است

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با بیان اینکه اجتماع عظیم حاضر در دیدار عمومی با رییس جمهور برای قدردانی از تلاش های دولت سیزدهم است گفت: باید توجه داشت که خوزستان شیشه عمر کشور و استانی پر ظرفیت است

حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد پنجشنبه در دیدار عظیم مردم خوزستان با رییس جمهور در مصلای مهدیه اهواز، آیت الله رییسی را چهره ای انقلابی و مردمی دانست و گفت: جمعیت باشکوه مردم در این اجتماع برای قدردانی از خدمات و تلاش های دولت سیزدهم است.

وی خوزستان شیشه عمر کشور و استانی پر ظرفیت دانست و گفت: اشتغال یکی از مطالبه های اصلی مردم استان است و به کارگیری از نیروهای بومی در شرکت‌ها و صنایع بزرگ خوزستان، مطالبه مردم این استان است.

وی مسکن را از دیگر مطالبه های مردم از دولت سیزدهم عنوان کرد و ادامه داد: بخشی از مردم در تورم مسکن کمر خرد کرده‌اند و توان پرداخت اجاره خانه ندارند که توجه دولت به ساخت مسکن در این استان بیش از پیش ضروری است.

امام جمعه اهواز افزود: تامین حقابه کشاورزان، تکمیل پروژه های فاضلاب، تکمیل طرح های آب رسانی در حوضه های کوثر، غدیر و فدک، تبدیل وضعیت کارگران، حقوق بازنشستگان و توجه به فرهنگ از جمله مطالبه های خوزستان است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با تاکید بر اینکه دستگاه ها و شرکت ها به مسوولیت های اجتماعی خود در خوزستان عمل کنند گفت: وام ازدواج جوانان از مطالبه زوج های جوان این استان است.

وی با انتقاد از بروکراسی اداری برای پرداخت وام ازدواج گفت: تکمیل راه های بین شهری که جان مردم این استان را روزانه به خطر می اندازد نیز ضروری است.

موسوی افزود: مردم خوزستان در همه صحنه ها در کنار انقلاب بوده و هستند و در ادامه راه نیز از دولت سیزدهم حمایت خواهند کرد.

آیت الله سیدابراهیم رییسی همراه با ۱۱ وزیر و پنج معاون خود روز پنجشنبه از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شدند.

این هفتمین سفر رییس جمهور و دومین سفر هیات دولت سیزدهم به استان خوزستان است.

افتتاح ۷۰ کیلومتر از پروژه مهم دوخطه کردن اهواز اندیمشک، افتتاح پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، افتتاح طرح‌های آبرسانی به چند روستا و بازدید مانیتورینگ از پروژه آب غدیر، افتتاح پالایشگاه هویزه، دیدار با مردم اندیمشک و شادگان و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی، فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رییس جمهور به خوزستان است.



اخبار پربیننده

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب