پنج شنبه 01 تیر 1402
زمان: 11
دسته: ورزش
لینک کوتاه

فرزندان خانواده بزرگ نیشکر در مدار افتخار؛

ورزشکار نیشکری به تیم ملی اسکواش دعوت شد

مردان و بانوان ورزشکار نیشکری در رشته‌های مختلف ورزشی، از کاراته تا کُشتی و فوتبال، نام این صنعت سبز را در عرصه استانی و ملّی پرآوازه کرده و توانسته‌اند نیشکر را در مدار افتخار قرار دهند.
پایگاه اطلاع رسانی هشت امروزوبه نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در ادامه این افتخارآفرینی‌ها، این‌بار رشته ورزشی «اسکواش»، صنعت نیشکر را در صدر قرار داده و حضور یکی از فرزندان خانواده بزرگ نیشکر در اردوی تیم ملی، سندی به افتخارات ورزشی این صنعت افزوده است.

امیرحسین رضازاده فرزند یکی از پرسنل کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر است که در رشته ورزشی اسکواش صاحب رتبه‌ برتر استانی و ملی شده و اکنون به عنوان تنها نماینده خوزستان در اردوی تیم ملی حضور دارد.

شرکت توسعه نیشکر در سال‌های اخیر با حمایت از فعالیت‌های ورزشی، در رشد و اعتلای ورزش منطقه و پرورش نخبگان ورزشی، سهم به‌سزایی داشته و در کنار افتخارآفرینی تیم‌های ورزشی‌اش در عرصه استانی و ملّی، از ورزشکاران خوزستانی نیز حمایتی جدی داشته است.

ویهان هوشمند، سجاد فرهمند، شیهان غبیشاوی ، میساء آل‌شاوردی، مانی علاسوند، رانیا و شیما هاشمی و مهزیار تنسخ، تعدادی دیگر از فرزندان نیشکری هستند که در سطح استانی و ملّی به مقام قهرمانی رسیده‌اند.


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب