شنبه 17 تیر 1402
زمان: 18
دسته: صنعت
لینک کوتاه

مدیر کل استاندارد خوزستان:

اجرای “بسته تحولی” خودکفایی ملی و توسعه صادرات را به دنبال دارد

مدیر کل استاندارد خوزستان با تشریح بسته تحولی بهار خدمت در دولت سیزدهم، گفت: اجرای این بسته، رضایت‌مندی مردم، خودکفایی ملی و توسعه صادرات را به دنبال خواهد داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز و به نقل از ایسنا علی داوودی ، با تشریح بسته تحولی بهار خدمت در دولت سیزدهم اظهار کرد: بر اساس قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان مرجع رسمی حاکمیتی در کشور تنها متولی سیاست‌گذاری حسن نظارت بر اجرای استانداردها و اطمینان بخشی در خصوص کیفیت کالا و خدمات است.

وی با بیان اینکه وظایف ۴۵ گانه‌ای بر عهده سازمان استاندارد است، افزود: در همین راستا، سازمان ملی استاندارد ایران با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۲ از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان “مهار تورم، رشد تولید” و با هدف تامین رشد کیفی و دستیابی به سند چشم‌انداز ۲۰ ساله و اقتصاد مقاومتی اقدام به تدوین و ابلاغ بسته تحولی بهار خدمت در دولت سیزدهم کرده است.

مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: این بسته تحولی با رویکرد رشد تولید و در جهت توسعه استانداردهای کالا و خدمات در سه محور تسهیل و تسریع در ارزیابی انطباق کالا و خدمات، استانداردسازی نوین علم پایه و اعتباربخشی و توسعه فناورانه و هوشمندسازی تهیه و از سوی سازمان ملی استاندارد ایران برای اجرا به اداره کل استاندارد خوزستان ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: این بسته شامل کلیه وظایف و تکالیف قانونی است و اجرای آن رضایت‌مندی مردم، خودکفایی ملی و توسعه صادرات را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل استاندارد خوزستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای کامل مفاد بسته تحولی بهار خدمت دولت سیزدهم بتوانیم گام‌های موثری در جهت احقاق حقوق مردم برداریم.


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب